استاندار البرز خبر داد: روند راه اندازی پایانه صادراتی و نمایشگاه دائمی البرز با سرعت طی می شود

کرج (پانا) - نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه دولت درصدد ایجاد بسترهایی مطمئن برای حضور فعال بخش خصوصی است، عنوان کرد: بر این اساس در استان البرز نیز این هدف را در دستور کار قرار داده و برای تحقق آن تلاش می کنیم.

کد مطلب: ۸۴۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز خبر داد: روند راه اندازی پایانه صادراتی و نمایشگاه دائمی البرز با سرعت طی می شود

محمدعلی نجفی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه موضوع تحویل گندم با کیفیت از طریق اتحادیه آرد استان مطرح شد، افزود: این موضوع از طریق اتحادیه آرد البرز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس آردی که از طریق بورس عرضه می شود از بسیاری جهات قابل مقایسه با سایر استان ها نیست که این امر پیگیری می شود.

نجفی با اشاره به اینکه در این جلسه گزارش امیدوار کننده ای از روند راه اندازی نمایشگاه دائمی و پایانه صادراتی استان ارائه شد، گفت: این اقدامات مهم با اهتمام ویژه ای دنبال شده و اکنون نتایج بسیار خوبی را همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نمایشگاه دائمی شکل گرفته و هیات مدیره آن تشکیل شده است، زمین نمایشگاه نیز تعیین و دیوارکشی آن نیز انجام گرفت.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است با روندی که طی جلسات و تاکیدات فراوان به دستگاه های مربوطه با جدیت دنبال شد اکنون با حضور فعال بخش خصوصی، البرز بزودی شاهد بهره برداری از نمایشگاه دائمی باشد.

وی گفت: پایانه صادراتی نیز از اقدامات بسیار حائز اهمیت برای استان محسوب می شود که از این طریق بخش خصوصی و بویژه در حوزه صادرات و واردات با سهولت بیشتری امور خود را دنبال می کنند.

نجفی افزود: در خصوص پایانه صادراتی نیز با توجه به پیگیری های صورت گرفته، شرکت مربوطه شکل گرفته و امور با جدیت پیش می رود.

وی با بیان اینکه دولت درصدد ایجاد بسترهایی مطمئن برای حضور فعال بخش خصوصی است، عنوان کرد: بر این اساس در استان البرز نیز این هدف را در دستور کار قرار داده و برای تحقق آن تلاش می کنیم.

استاندار البرز گفت: مسافربری شدن فرودگاه پیام نیز از جمله مطالبات مردم بود که طی ماه های اخیر به جد بسترهای لازم فراهم شد و طبق تعهد مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پیام در شهریور امسال افتتاح می شود، این امکان نیز برای بخش خصوصی نقش مهمی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار