شورای شهر تهران 4 نقطه را برای برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان پیشنهاد کرد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اعلام اینکه شورای شهر تهران از هر اقدامی که منجر به افزایش نشاط اجتماعی در پایتخت می‌شود، حمایت می‌کند، گفت برای برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان، بوستان ولایت، پارک آزادگان، پارک جنگلی سرخه‌حصار و میدان مشق را پیشنهاد کردیم.

کد مطلب: ۸۴۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهر تهران 4 نقطه را برای برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان پیشنهاد کرد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درخصوص اعلام آمادگی همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی در پایتخت گفت: پس از اینکه همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی اعلام آمادگی کرد، ما هم در شورای شهر تهران اعلام آمادگی کردیم تا همایون شجریان بتواند کنسرتی آسوده و بی‌دغدغه برگزار کند و این آمادگی از نظر ما وجود دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همچنین از ارسال نامه به معاون وزیر ارشاد برای اخذ مجوز‌های کنسرت خیابانی همایون شجریان خبر داد و افزود: بلافاصله پس از اعلام آمادگی ما در شورای شهر، از معاونت امور هنری وزارت ارشاد درخواست کردم فرایند صدور مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت تسهیل و تسریع شود. یکی از دلایلی که برای تسریع در اجرایی شدن این پیشنهاد وجود دارد این است که در وضع نابسامان اقتصادی که با آن مواجه هستیم، هر چند اندک بتوان ذهن مردم را آرام و از جو منفی موجود دور کرد.

جامعه نیاز به آرامش و نشاط دارد

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به آرامش و نشاط دارد، گفت: باید تلاش کنیم نشاط اجتماعی افزایش پیدا کند و اقدامات ما منجر به افزایش اعتماد عمومی شود. پیشنهاد ما برای برگزاری کنسرت خیابانی آقای شجریان این بود که در مناطق جنوبی و کم‌برخوردار تهران برپا شود و برای این موضوع بوستان ولایت، پارک آزادگان، پارک جنگلی سرخه‌حصار و میدان مشق را پیشنهاد کردیم تا مردم بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در همین راستا بخش‌هایی از شهرداری تهران قرار است کار را به شکلی پیش ببرند که ضوابط به درستی رعایت شود و فضایی فراهم شود که مردم بتوانند از این فضا بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران به عنوان سیاستگذار و ناظر بر امور فرهنگی شهر تهران است، این موضوع را دنبال می‌کند.

نظری خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات شهرداری تهران و سازمان زیباسازی شهرداری به موضوع برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان ورود کرده‌اند. هر چند اتفاق خوبی است که همه تلاش کنند تا این امر محقق شود، این کار در حیطه فعالیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است و در همین راستا کمیسیون فرهنگی شورای شهر در تلاش است تا هماهنگی لازم انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و هنری شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا اماکن با برگزاری کنسرتی در این سطح موافقت می‌کند یا خیر، توضیح داد: با توجه به وضع فعلی، هر شخصی که به فکر کشور باشد، حتما برای اینکه گره‌ای از مشکلات مردم باز کند و مرهمی بر دردهای آنها بگذارد، از این موضوع استقبال خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار