در گفت و گو با پانا:

سایت آموزش و پرورش امکان خطا را به صفر رسانده است

همدان(پانا) - مسئول سامانه مسابقات قهرمانی مدارس کشور گفت: سایت همگانی آموزش و پرورش که به تازگی برای مسابقات طراحی شده، امکان خطا را به صفر رسانده است.

کد مطلب: ۸۴۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
سایت آموزش و پرورش امکان خطا را به صفر رسانده است

سعید معمولی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: امسال، اولین سالی است که آموزش و پرورش تصمیم گرفته برای کلیه رشته و استان هایی که در مسابقات شرکت دارند، سایتی را طراحی کند.
وی افزود: یک سایت همگانی که برای آموزش و پرورش است که پذیرش مسابقات در داخل همین سایت فراهم شده است.
وی ادامه داد: به این صورت که استان هایی که برای شرکت در مسابقات ورزشی اعلام آمادگی کردند، یک کد کاربری که فقط خود معاونت استان و یا همکارش دارد، در سامانه ثبت می شود.
معمولی افزود: این ثبت کردن سامانه، کارها را راحت کرده و با وارد کردن کد ملی، تمامی اطلاعات دانش آموز در هر جای ایران که باشد، داخل سامانه می آید.
وی بیان کرد: در بحث رویکرد مدرسه قهرمان، آمده که باید در ورزش های توپی، از ۱۲ نفر دانش آموز حتما ۶ نفر آن ها جز مدرسه قهرمانان باشد.
وی افزود: از مزایای سامانه این است که وقتی شما اطلاعات را درسامانه ثبت می کنید و کد ملی را می زنید، همه اطلاعات را به شما می دهد.
معمولی ادامه داد: از مزایای دیگر این سامانه، صدور کارت آنلاین است و در همان لحظه آیدی کارت درست می شود البته چون امسال اولین سال انجام این کار است، کمی ضعف وجود دارد که از سال آینده آن ها را هم برطرف می کنیم.

/معصومه جدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار