نخستین نمایشگاه دائمی فرش مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح می شود

ارومیه(پانا)- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی از افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی فرش مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی در ارومیه خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نخستین نمایشگاه دائمی فرش مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی در ارومیه افتتاح می شود

امیر امیر نیا گفت: نخستین نمایشگاه دائمی فرش و دستبافته های مددجویان آذربایجان غربی، اواخر شهریور ماه در ارومیه افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه درطبقه زیر زمین کمیته امداد منطقه ۲ ارومیه، واقع در خیابان خیام جنوبی این شهر و در پنج غرفه افتتاح می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان غربی عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، ۴۴۴ تخته فرش به متراژ یک هزار و ۶۰۶ متر مربع و به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی بافته شده است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته، یک هزار و ۶۳۰ تخته فرش به متراژ ۵ هزار و ۱۹۴ متر مربع و به ارزش ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی تولید و به فروش رسیده که با سود خالص ۶۵ درصدی برابر با ۵ میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان برای بافندگان فرش همراه بوده است.

امیرنیا با اشاره به طرح های حمایتی کمیته امداد آذربایجان غربی از مددجویان بافنده فرش در استان، بیان کرد: نظارت بر طرح های اشتغال، اجرای دوره های به آموزی، اجرای دوره پایدار سازی و مهارت آموزی، بازدید ناظران کمیته امداد از کارگاه های تولید فرش و همچنین اهتمام در برگزاری نمایشگاه های فرش، از اهم برنامه های حمالیتی کمیته امداد آذرربایجان غربی از مددجویان بافنده فرش در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار