بررسی وضعیت همسان سازی پوشاک مدارس مهاباد با حضور رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)- نحوه فعالیت کمیته همسان سازی پوشاک مدارس مهاباد و تولیدی های طرف قرارداد، با حضور رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این شهرستان مورد ارزیابی قرارگرفت.

کد مطلب: ۸۴۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی وضعیت همسان سازی پوشاک مدارس مهاباد با حضور رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی

کمیته همسان سازی پوشاک مدارس مهاباد با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد، اعضای اتاق اصناف، اتحادیه خیاطان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد و نماینده مدیران مدارس شهرستان مهاباد برگزار شد.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این جلسه به اهداف همسان سازی پوشاک مدارس گفت: آموزش و پرورش در قبال همه خدمات ارائه شده برای دانش آموزان مسئولیت دارد لذا در زمینه پوشش نیز باید لباس های با کیفیت و با هزینه پایین در اختیار دانش آموزان قرار گیرد که کمیته همسان سازی پوشاک مدارس با این هدف و در این راستا تشکیل شده است.

عباس زاده گفت:لباس های دوخت شده باید در شأن آموزش و پرورش و دانش آموزان باشد که جهت تحقق این مهم، کمیته همسان سازی پوشاک مدارس وظیفه نظارت بر نحوه دوخت و البته نظارت بر نحوه توزیع مدارس بین تولیدی ها و همچنین رسیدگی به وضعیت فیزیکی تولیدی ها بر عهده دارد.

وی در رابطه با وضعیت همسان سازی پوشاک مدارس در مهاباد نیز گفت: طی سال های اخیر همسان سازی پوشاک مدارس در مرکز استان اجرا شده است که در سال تحصیلی اخیر این موضوع را در سطح استان در حال اجرا هستیم، برای حل مشکلات موجود نیز هماهنگی های لازم با اعضای کمیته صورت پذیرفته است.

پس از اتمام جلسه کمیته همسان سازی پوشاک مدارس ، اعضای این کمیته از تولیدی های طرف قرارداد، نمایندگی فروش پارچه های منتخب آموزش و پرورش و بازار پوشاک مهاباد بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار