معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش موسیان گفت:

هنرآموزان رشته ی تربیت کودک در موسیان به مدت 2 ماه در مراکز و خانه های بهداشت آموزش عملی می بینند

ایلام (پانا) - برگزاری دوره های کارورزی هنرجویان هنرستانها گامی مثبت در راستای ثبیت آموزش های نظری در کلاس های درس می باشد.

کد مطلب: ۸۴۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هنرآموزان رشته ی تربیت کودک در موسیان به مدت 2 ماه در مراکز و خانه های بهداشت آموزش عملی می بینند

معاون آموزشی اداره به اتفاق کارشناسان آموزش متوسطه و انجمن اولیاء و مربیان از دوره کارورزی هنرجویان رشته ی تربیت کودک هنرستانهای منطقه بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این دوره ها قرار گرفتند.

رجب کاعباسی معاون آموزشی اداره در خصوص نحوه برگزاری این دوره ها گفت: با برنامه ریزی انجام شده و رایزنی هایی که با مرکز بهداشت شهرستان دهلران و منطقه موسیان صورت گرفت هنرجویان رشته ی تربیت کودک هنرستان فنی توانا شهر موسیان و هنرستان فنی زهره جاوید کرمانی دشت عباس با حضور در مراکز بهداشت و خانه های بهداشت روستاها به مدت 120 ساعت بصورت عملی آموزش های لازم را تجربه می کنند.

کاعباسی ادامه داد: این دوره ها از اول تیرماه شروع شده اند و تا پایان مردادماه ادامه دارند.

وی با بیان این مطلب که حضور این هنرجویان در مراکز بهداشتی می تواند مشوقی برای گرایش سایر دانش آموزان به رشته های فنی و کار و دانش باشد افزود: تعداد هنرجویان این رشته در منطقه موسیان15 نفر می باشد که در خانه های بهداشت روستاهای فتح، استقلال، نهرعنبر، پتک اعراب، عین خوش ، نصر و دشت عباس مشغول آموزش هستند.

کاعباسی برگزاری این دوره ها را گامی مثبت در راستای ثبیت آموزش های نظری در کلاس های درس خواند و از همکاری و تعامل پرسنل مراکز بهداشتی شهرستان و روستاهای بخش موسیان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار