لیلای سریال «پدر» در «ایرانیوم» مقابل یک لیلای واقعی می نشیند!

تهران (پانا) - ریحانه پارسا، امروز در اولین گفتگوی تلویزیونی خود، مقابل بانویی قرار می گیرد که داستان زندگی اش تشابهات زیادی با ماجراهای لیلا در سریال «پدر» دارد.

کد مطلب: ۸۴۲۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لیلای سریال «پدر» در «ایرانیوم» مقابل یک لیلای واقعی می نشیند!

«پدر» سریال پرمخاطب این شبهای تلویزیون ماجرای زندگی لیلا شریفی دختر جوان و شرو شوری است که عاشق یک پسر مذهبی به نام حامد تهرانی می شود، به نوعی از او خواستگاری می کند و ازدواج با حامد، علاقه لیلا به دین را به دنبال دارد.

«ایرانیوم» برنامه جدید شبکه سه سیما در نخستین قسمت میزبان ریحانه پارسا بازیگر این نقش است تا هم با او از نحوه انتخاب و چالش های ایفای این نقش گفتگو کند و هم او و مخاطبان را شگفت زده کند.

بنا است در این قسمت مجری و بازیگری روی آنتن بیاید که عشق او به همسر فعلی اش باعث تغییر رویکرد او در زندگی و تغییر و تحول در اعتقاداتش شده است؛ یعنی سرنوشتی مشابه لیلای سریال «پدر».

رویارویی این دو، گفتگو و پرسشهای چالشی پارسا از ما به ازای واقعی نقشش را به دنبال خواهد داشت که بر جذابیت برنامه اضافه کرده است.

مجید افشاری کمدینی که توانست در سری نخست مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» رتبه دوم را از آن خود کند با این برنامه نخستین اجرای خود را تجربه می کند و محمدرضا رضائیان تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار