عشق نواز روی صحنه تالار وحدت

تهران (پانا) - کنسرت «عشق نواز» تازه ترین اثر گروه موسیقی فاخته در تاریخ بیست و ششم مرداد در تالار وحدت اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۴۲۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
عشق نواز روی صحنه تالار وحدت

به گزارش روابط عمومی بنیاد رودکی ، گروه موسیقی فاخته به سرپرستی رضا موسوی زاده و خوانندگی اشکان کمانگیری تازه ترین اثر خود را با عنوان عشق نواز ، 26 مرداد ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می برد.

گروه موسیقی فاخته از سال 1371 فعالیت خود را به سرپرستی و آهنگسازی رضا موسوی زاده آغاز نمود و در طی این مدت توانست با برگزاری بیش از 400 اجرا در تهران ، شهرستانها و خارج از کشور نظر مخاطبان جدی موسیقی را به خود جلب نماید.
حضور در جشنواره های کره شمالی و چین ، روسیه، ایتالیا، کره جنوبی، ایرلند،مکزیک ، بلاروس، قطر، ترکیه و همچنین اجرای مستقل در کشورهای اسپانیا ، آمریکا ، قزاقستان و روسیه بخشی از فعالیتهای بین المللی این گروه می باشد.

در این کنسرت قطعات : پیش درآمد دشتی(جرس) و چهارمضراب دشتی از امیر حسین نعمت اللهی ،تصنیف درخت از برزین فرهودی ، تصنیف قدیمی افسانه عشق - قلندر ، عشق نواز، تصنیف مستان و منزل به منزل از رضا موسوی زاده ، تصنیف تمنای وصال از فرامرز پایور و تصنیف های قدیمی نوا و دلبر توسط هنرمندان گروه اجرا می شود .

در این اجرا اشکان کمانگیری خوانندگی قطعات با اشعاری از مولانا ، حافظ ، شیخ بهایی وکسرایی را برعهده دارد.

کنسرت گروه موسیقی فاخته 26 مرداد ماه ساعت 22:30 در تالار وحد ت اجرا می شود . علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار