آغاز انتخاب رشته مجازی کنکور ۹۷ از امروز

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز انتخاب رشته مجازی داوطلبان کنکور 97 از امروز شنبه ۱۳ مردادماه خبر داد و گفت انتخاب رشته اصلی داوطلبان از روز ۱۵ مرداد آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۲۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز انتخاب رشته مجازی کنکور ۹۷ از امروز

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا در توضیح این خبر گفت: از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ داوطلب حاضر در جلسه کنکور سراسری سال ۹۷ تعداد ۸۶۰ هزار نفر کارنامه خود را دریافت کرده‌اند و به عبارتی ۹۴.۵ درصد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارنامه خود را مشاهده کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دفترچه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ در گروه‌های پنجگانه از روز سه شنبه ۹ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، گفت: نسخه چاپی دفترچه‌های انتخاب رشته نیز از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در باجه‌های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری سال ۹۷ از بعداز ظهر امروز ۱۳ مرداد فعال می‌شود و داوطلبان مجاز کنکور می‌توانند با پرداخت ۶ هزار تومان از این سیستم استفاده کنند. اطلاعات عمومی و اختصاصی مورد نیاز داوطلبان کنکور در این سیستم منعکس شده است و هر داوطلب می‌تواند انتخاب‌های سال ۹۶ نمره مشابه خود را ببیند و شانس قبولی خود را تخمین بزند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان مجاز از روز دوشنبه ۱۵ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد.

به گفته وی، داوطلبان می‌توانند ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های مجاز انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار