برگزاری پنجمین دوره یادواره مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن در چهارمحال وبختیاری

شهرکرد (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین دوره یادواره مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن در استان چهارمحال وبختیاری با عنوان« لشگر فرشتگان »برگزارمی‌شود.

کد مطلب: ۸۴۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین دوره یادواره مجاهدان، ایثارگران و شهدای زن در چهارمحال وبختیاری

حسن صمدزاده، مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان چهارمحال وبختیاری با اشاره به برگزاری پنجمین همایش لشگر فرشتگان گفت:لشگر فرشتگان یکی از برنامه های محوری اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان در حوزه دختران و بانوان می باشد.

صمدزاده با بیان اینکه این برنامه با هدف الگو سازی ، گرامیداشت و قدردانی از مقام والای مادران و همسران شهدا و جانبازان ، زنان مجاهد ومبارز انقلاب انجام می شود ، افزود: این همایش همزمان در تمام استان های کشور در حال برگزاریست که استان چهارمحال و بختیاری نیز میزبان پنجمین دوره از این همایش خواهد بود.

وی از حضور زنان مجاهد ومبارز انقلاب اسلامی و همچنین مادران شهدای دانش آموز استان به عنوان میهمان های ویژه این برنامه خبر داد و بیان کرد: تلاش شده تا با حضور مادران شهدای دانش آموز استان در این برنامه به طور ویژه به استقبال مادران و همسران شهدا و جانبازان که نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب داشتن خواهیم رفت.

مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان با بیان اینکه شهرستان های شهرکرد، اردل و شلمزار میزبان این همایش خواهند بود، خاطرنشان کرد: همایش لشگر فرشتگان طبق زمانبندی ذیل برگزار خواهد شد، شهر اردل: یک شنبه، ۱۴ مرداد، ساعت ۱۶٫۳۰ الی ۱۹ حسینیه امام رضا (ع).شهر شلمزار: دوشنبه، ۱۵ مرداد، ساعت ۱۶ الی ۲۰ دارالقرآن الکریم وشهر شهرکرد: سه شنبه، ۱۶ مرداد، ساعت ۱۶٫۳۰ الی ۲۰، سازمان تبلیغات اسلامی.

گفتنی است لشگر فرشتگان مجموعه فعالیت دختران دانش آموز عضو انجمن های اسلامی است که در قالب تیم های سرگذشت پژوهی خاطرات و سرگذشت زندگی زنان مجاهد ومبارز انقلاب اسلامی را جمع آوری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار