در سال ۹۶ ؛

فروش ۳۶ هزار انشعاب برق در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از فروش ۳۶ هزار انشعاب برق در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فروش ۳۶ هزار انشعاب برق در آذربایجان غربی

میرمحسن محبتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی فروش انشعاب، انرژی و تست و بازرسی و مدیریت مصرف را از اهم فعالیت‌های این معاونت ذکر کرد و گفت: در سال ۹۶ حدود ۶۳ هزار و ۹۴۴ درخواست انشعاب برق داشتیم که اکثر این درخواست‌ها مربوط به حوزه خارج از محدوده خدمات شهر و روستا بوده که می‌توان گفت: با ازدحام و حجم بالای تقاضا روبرو بودیم.

محبتیان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته نسبت به فروش ۳۶ هزار انشعاب اقدام شده است، افزود: یکی از نتایج مطلوبی که به آن دست یافتیم، بهبود مدت زمان نصب بوده است.

وی تعداد مشترکین در سال ۹۶ در استان آذربایجان غربی را یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۱۳ مشترک اعلام نمود که از این تعداد ۸۹۰ هزار و ۷۵۲ مشترک شهری و ۳۲۳ هزار و ۱۶۱ مشترک، روستایی می‌باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی میزان فروش انرژی در یکسال گذشته را ۴۹۰۵ گیگاوات اعلام کرد و گفت: این در حالیست که انرژی تحویلی به شبکه ۵۵۶۴ گیگاوات بوده و با ۱۱.۸ درصد تلفات همراه بوده است.

وی گفت: تعداد ۲۲۰ دفتر پیشخوان دولت و ۴۰ دفتر ICT روستایی خدمات شرکت از جمله کارکرد کنتور، اخذ صورتحساب علی الحساب، ثبت تقاضای انشعاب و سایر خدمات پس از فروش را انجام میدهند.

محبتیان با اشاره به طرح کاهش تلفات و برنامه‌های انجام شده در این زمینه افزود: برنامه‌های کاهش تلفات از سال ۹۳ بصورت جدی در استان آغاز و روند نزولی آن از سال ۹۳ تاکنون در شرکت همچنان ادامه دارد.

وی کاهش تلفات از ۱۶.۹ درصد در سال ۹۲ به ۸۱۱. درصد تا پایان سال ۹۶ را نشانگر عزم جدی مدیران و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کاهش تلفات یاد کرد و افزود: عمده فعالیت شرکت در زمینه کاهش تلفات با توجه به عوامل تشکیل دهنده موثر در تلفات در بخش غیر فنی بوده و شرکت بیشتر تلاش و توان خود را در این امر متمرکز نموده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: در طول یکسال گذشته نسبت به تعویض ۲۲ هزار کنتور اقدام شده و می‌توان گفت عملیات تست و بازرسی در کاهش یا تثبیت درصد تلفات به میزان ۱.۳۸ درصد تاثیرگذار بوده است.

محبتیان با تاکید بر اینکه برای سال ۹۷ در جهت کاهش و یا حداقل ثبت روند کاهش تلفات، شرکت در نظر دارد نزدیک به ۳۲۰ هزار تست را به مورد اجرا گذارد، یادآور شد در طول دو ماه گذشته با انجام ۵۳ هزار تست کنتور ۱.۸ درصد دستکاری کشف گردیده است و این عدد در مقایسه با اعداد قبلی نشانگر این است که درصد دستکاری روبه کاهش می‌باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به نزدیک بودن فصل گرما و اهمیت همکاری شهروندان، کشاورزان و صاحبان صنایع در مدیریت مصرف پرهیز از مصرف نادرست و حرکت بسوی مصرف درست و بهینه را اصل رسالت مدیریت مصرف بمنظور حفاظت منابع، کاهش آلودگی محیط زیست و عدم تخصیص سرمایه جهت تامین و تولید انرژی بیشتر عنوان کرد.

وی گفت: عمده فعالیت مدیریت مصرف جنبه فرهنگی و آموزش داشته و به طرق مختلف مشترکین را جهت مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های مدیریت مصرف ترغیب می‌نماید.

محبتیان اضافه کرد: در سال گذشته ۴۶۸ مشترک صنعتی با دیماند ۱۰۰ کیلووات و بیشتر و تعداد ۲ هزار و ۳۲۸ مشترک چاه آب کشاورزی با این شرکت همکاری داشتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اهداف تعیین شده شرکت در سال ۹۶ کاملاً محقق گردیده، گفت: پیک تعیین شده برای سال ۹۷ یک هزار و ۴۷ مگاوات بوده و در این خصوص میزان کاهش پیک در نظر گرفته شده برای کل مدیریت مصرف، خدمات مشترکین و بهره برداری به میزان ۹۴ مگاوات می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار