معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان یزد:

سال گذشته بیش از 500دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اعزام شد

یزد (پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اعزام ۵۰۷ دستگاه اتوبوس از یزد به مرز چذابه در سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سال گذشته بیش از 500دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اعزام شد

محمد حاجی صفری، در جلسه هماهنگی تشکل‌های بخش خصوصی در بحث سفر اربعین با مدیرکل و نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین شناخته شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته ۲۱ هزار و ۱۱۳ مسافر در قالب ۵۰۷ دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اعزام شد.

حاجی صفری عنوان کرد: نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در طول کل ایام در مرز حضور داشتند و به بحث راهنمایی و اعزام و بازگشت زائران از مرز چذابه به سمت استان یزد به خدمات رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: سال گذشته همچنین دو دستگاه کانس خریداری شد که یک دستگاه برای اسکان کارکنان راهداری و یک دستگاه برای استراحت رانندگان آماده سازی شده بود.

حاجی صفری از ارائه خدمات در سایر بخش‌ها خبر داد و افزود: در محوطه پارکینگ همکاری ویژه ای در زمینه محصور کردن پارکینگ و نصب علائم و هدایت مسیر انجام شد.

وی همچنین از استقرار موکب بدرقه در پاسگاه یزد ـ شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: آخرین کنترل موارد ایمنی در این موکب‌ روی خودروها انجام می‌شود و در مسیر بازگشت نیز یک موکب به همین منظور در فراغه ابرکوه جانمایی شده است.

حاجی صفری با اشاره به اینکه تقریبا یک روز بعد از اربعین، همه موکب‌ها و خدمات سفر در کشور عراق، مرز دو کشور و کشور ایران جمع آوری می شود، افزود: بسیاری از زائران نیاز به خدمت رسانی در این ایام دارند که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، چند روز بعد از سفر نیز در مرز مستقر است و به زائران خدمت رسانی می کند.

وی از استقرار سامانه ۳۰۰۱۴۳ خبر داد و یادآور شد: تیزر، بنر، پوستر، فیلم، بیلبورد و سایر اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی تهیه شده تا زائران به سمت انعقاد قراردادهای دربستی توسط کاروان‌ها با شرکت‌های حمل و نقل هدایت شوند تا در مسیر برگشت با مشکل مواجه نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: برای امسال هم به زودی به استان خوزستان سفر خواهیم کرد و مقدمات سفر اربعین زائران یزدی را فراهم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار