اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابرکوه منصوب شد

یزد (پانا) - علی اکبر اسحاقی در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ابرکوه معرفی شد

کد مطلب: ۸۴۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابرکوه منصوب شد

در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری ابرکوه که با حضور مدیرکل‌ دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، امام جمعه و فرماندار ابرکوه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ‌ضمن تشریح وظایف معاون سیاسی فرمانداری ها، بیان داشت: حوزه های اجتماعی، فرهنگی ‌و سیاسی در این معاونت از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و معاونان سیاسی و امنیتی فرمانداری ها در این حوزه ها وظایفی سنگینی برعهده دارند.
"‌عباس حیدری" خدمت به مردم را عبادت دانست و ‌ادامه داد: پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است و کسانی که مسئولیتی بر عهده آنان گذاشته می شود باید فرصت خدمت به مردم را مغتم بدانند.
وی افزود: خدمت به مردم باید با نیت جلب رضایت خدا، تحقق اهداف نظام ‌و با رویکرد گره گشایی از مشکلات مردم باشد.
حیدری خاطرنشان کرد: از همه مسئولان انتظار می رود با روحیه همدلی و انسجام با استفاده از ظرفیت های منطقه در جهت رشد وتوسعه کوشا باشند.
این مقام مسئول بیان داشت: آنچه کشور را در برابر حوادث بین المللی بیمه می کند، انسجام و وفاق ملی مسئولان و کارگزان است.
وی ادامه داد: همه گرایش های سیاسی باید در نشستهایی با محوریت وفاق ملی، به دنبال راهکارهایی برای حل مسایل و رفع مشکلات جامعه باشند.
فرماندار ابرکوه هم در این نشست بیان کرد: برای رشد و توسعه شهرستان از تمامی ظرفیت های موجود باید بهره برد و توسعه سیاسی از بسترهای مناسبی است که زمینه توسعه اقتصادی را نیز فراهم می کند.
"‌محمد کاظمی نسب" با تاکید بر تلاش مسئولان شهرستان برای آماده سازی پروژه های عمرانی قابل بهره برداری در هفته دولت، ‌خاطرنشان کرد: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پروژه های شاخصی در شهرستان ابرکوه افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار