مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

استقرار میز خدمت در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی است

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استقرار میز خدمت در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی است.

کد مطلب: ۸۴۲۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار میز خدمت در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر، ناصر کرمی در نشست نخصصی میز خدمت با توجه به تنوع فعالیت ها و سردرگمی مردم در امور اظهار داشت: میز خدمت علاوه بر خدمت و تکلیف اداری یک ضرورت برای سازمان است.
کرمی ادامه داد: کشورهای توسعه یافته چند دهه پیش این اقدام را در سازمان های خود اجرا کردند و کشور ما نیز در این مسیر گام های مثبتی همچون پرداخت های الکترونیکی برداشته است و باید سعی داشته باشیم این فعالیت ها با پیشرفت بیشتری اجرا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: میز خدمت در راستای پروژه مهم منشور حقوق شهروندی اجرا می شود که با دستور مستقیم رئیس جمهور به دستگاه ها ابلاغ شده است.
کرمی تصریح کرد: قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و منشور حقوق شهروندی از اقدامات موثر دولت بوده است که در راستای شفافیت کامل اطلاعات باید اجرا شود.
وی یادآور شد: مجموعه فعالیت های قابل اجرا در میز خدمت به این بخش ابلاغ می شود و کارشناسان در ادارات داخلی باید نسبت به میز خدمت و منشور حقوق شهروندی اطلاعات کاملتری را بدست آورند.
این مقام مسئول افزود: منشور حقوق شهروندی و قانون انتشار و دسترسی آزاد عموم به اطلاعات اگر به طور صحیح اجرا شود خدمات میز خدمت کارایی بهتری خواهد داشت.
کرمی ادامه داد: بخشی از فعالیت های میز خدمت سخت افزاری و بخشی دیگر در گرو خلاقیت ها و نرم افزار است که البته در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاعات لازم در جهت اطلاع رسانی و میز خدمت بارگزاری شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: میز خدمت ورودی و خروجی سازمان است و باید عزم همگانی و جدی پشت این امر باشد. هدف ما در میز خدمت تسریع خدمات به مردم است و همه اطلاعات به جز اطلاعات طبقه بندی شده و شخصی همکاران باید در دسترس مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار