نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تامین رضایت مردم در اولویت فعالیت مسئولان باشد

سمنان (پانا) - آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: راه نجات مردم از مشکلات، وحدت و همدلی و اطاعت از توصیه های رهبری است

کد مطلب: ۸۴۲۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین رضایت مردم در اولویت فعالیت مسئولان باشد

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان و جمعی دیگر از مسئولان استان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: تامین رضایت مردم باید در اولویت باشد.

آیت الله شاهچراغی رفع گرانی های اخیر را خواستار شد و تاکید کرد: حفظ اشتغال واحد های تولیدی فعال استان مهم تر از ایجاد واحد های جدید است .

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان نیز با اشاره به برگزاری مستمر جلسات شورای اشتغال و رفع موانع تولید استان گفت: خوشبختانه منابع مالی خوبی به این دو کارگروه اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر در دستور کار قرار گرفتن اشتغال روستایی در شورای اشتغال استان افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم پارسال بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی پرداخت شده است .

سیدحسن میرعماد مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره اقلام استراتژیک استان گفت: علی رغم محدودیت ها در بخش آب استان، هیچ نگرانی در بخش تولید محصولات کشاورزی وجود ندارد.

رضوی مدیر کل کمیته امداد استان گفت: پارسال 10 درصد اشتغال ایجاد شده در استان سمنان با مشارکت کمیته امداد بوده و امسال هم به دنبال سه برابر کردن میزان اشتغال نسبت به سال گذشته هستیم.

کیومرثی دبیر کمیسیون بانک های استان نیز با اشاره به تلاش برای همکاری با واحد های تولیدی استان گفت: امسال تاکید شده که هیچ بانکی به علت بدهی، حق تملیک واحد تولیدی فعال را به علت بدهی را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار