وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد:

هیچگاه آمریکا خیرخواه ما نبوده/ آمریکا بارها خواستار مذاکره با ایران شده است

سمنان (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بارها خواستار مذاکره با ایران شده است، گفت: بدعهدی آمریکا همواره نشان داده که هیچ زمان خیرخواه ما نبوده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هیچگاه آمریکا خیرخواه ما نبوده/ آمریکا بارها خواستار مذاکره با ایران شده است

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین افتتاح واحد تعاونی گردشگری «منادیان دوستی آستانه» چشمه‌علی دامغان ضمن بیان اینکه امسال سال رشد و توسعه کشور خواهد بود، ابراز داشت: در تلاشیم تا نرخ بیکاری را در استان سمنان از هفت درصد به شش درصد برسانیم و برای رشد و توسعه کل کشور برنامه وجود دارد و طبق آن حرکت خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای ثبات بازار در دستور کار است، افزود: طبق سناریوهای مختلف ضمن برنامه‌ریزی با سرعت در مسیر ثبات اقتصادی گام خواهیم برداشت که این مهم در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد؛ لذا از پنج دهک جامعه حفاظت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه مردم از نتانیاهو و ترامپ بوی خباثت و توطئه استشمام می‌کنند، ابراز داشت: دسیسه‌های آمریکا علیه ایران و تحریم‌های موجود شرایط اقتصادی بدی که برای کشور ایجادشده است و تا زمانی که زیر سایه رهبر معظم انقلاب قرار گیریم و به فرمان‌های ایشان گوش فرا دهیم این تهدیدها برای ما کارگر نخواهد بود.

رئیس‌جمهور آمریکا بارها خواستار مذاکره با ایران شده است

ربیعی ضمن بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بارها به رئیس‌جمهور کشورمان پیام داده و خواستار مذاکره با ایران شده است، تصریح کرد: بدعهدی آمریکا نه در این دوران بلکه همواره نشان داده است که هیچ زمان آن‌ها خیرخواه ما نبوده‌اند و در پشت این درخواست مذاکره اهداف خاص وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای رشد و ثبات اقتصادی کشور نباید تکیه‌بر بیگانگان کنیم و با پروژه‌های کوچک می‌توان گام‌های بلندی برداشت، گفت: امسال سال باز کردن گره‌های کوچک و انجام برنامه‌های مختلف عمرانی کوچک خواهد بود؛ کما اینکه در افتتاح پروژه گردشگری دامغان نیز آن را به اثبات رساندیم که می‌توان با پروژه‌های کوچ به رشد و توسعه شهر کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار