امام جمعه شهرستان فیروزکوه: هر کسی که مایه نگرانی مردم میشود و آب به آسیاب دشمن میریزد، خیانت میکند

فیروزکوه(پانا)-امام جمعه شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه گفت: امروزه شاهد آن هستیم که دشمنان از نقاط مختلف به مرد م عزیزمان توصیه میکنند که به خیابان ها بریزید ، اما مردم ما هرگز گوش به فرمان دشمنان این مملکت نیستند.

کد مطلب: ۸۴۲۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان فیروزکوه: هر کسی که مایه نگرانی مردم میشود و آب به آسیاب دشمن میریزد، خیانت میکند

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه شهرستان فیروزکوه در نماز جمعه با سفارش مردم به تقوای الهی خاطر نشان کرد: خداوند در آیات کریمه خود میفرمایند، اگر انسان ها به خداوند ایمان بیاورند و تقوای الهی و تقوای لازم را پیشه کنند ما برکات آسمان ها و زمین را به آنها مرحمت میکنیم و تقوا به این نیست که فقط نام تقوا را به زبان بیاوریم بلکه به انجام فرامین الهی و رعایت شئونات اسلامی نیاز دارد.

امام جمعه فیروزکوه در راستای سبک زندگی اسلامی افزود: آیین پر فروغ مکتب اسلامی و آیات گوناگون در قرآن کریم حول محور سبک زندگی اسلامی می فرمایند، انسان های مومن حق ندارند که با انسانهای مشرک ازدواج کنند و تا زمانی که انسان های مشرک توبه نکنند و به خداوند ایمان نیاورند حق ازدواج با یکدیگر را ندارند زیرا باید آن سِنخیت رعایت شود و اگر می‌خواهند که پایه‌های خانواده تحکیم شود باید از همان ابتدا در انتخاب همسر دقت کنند.

حجت الاسلام امیری ارجمند در ادامه افزود: یک کنیز مومن بهتر از یک مُشرِکِ آزاد است، اما برخی از انسان ها به دنبال انسان های آزاد هستند و برایشان تفاوتی ندارد که او مشرِک باشد و یا مومن، ولیکن اگر زندگی اولیای خداوند را مطالعه کنید در می یابید که آنان همسران خود را از میان کنیزان مومن انتخاب می‌کردند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به توطئه های دشمنان خاطر نشان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که دشمنان از نقاط مختلف به مردم عزیزمان توصیه میکنند که به خیابان ها بریزید و مساجد و محل های دیگر را به آتش بکشید، اما مردم ما هرگز گوش به فرمان دشمنان این مملکت نیستند بلکه گوش به فرمان رهبر و پیرودین ومدیون خون شهیدانشان هستند و هیچگاه دشمنان خود را همراهی نمیکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: درهفته‌های اخیر شاهد تلاطمی در بازار صنعت، لوازم خانگی، سکه و ارز، بازارخودرو و... بودیم که بسیار نگران کننده بود، در حالی که اگر در کشورهای خارجی و کشورهای اروپایی کمبودی احساس شود مردم آن کشورها به یکدیگر کمک میکنند زیرا حس هم نوعی را سرلوحه زندگی خود قرار دادند و به آنچه که باور دارند عمل میکنند اما ما فقط حرفش را میزنیم.

حجت الاسلام امیری گفت :به هر حال در همه جا کمبود هست و این کمبودها ناشی از کسانی است که طمع دارند و از سوی دیگر بعضی از بازاریان هم کم انصاف هستند که کالاهای خود را در انبارها ذخیره و انبار میکنند و انتظار ما این است که دولت محترم و مقاماتی که جزو بازرسان هستند و سایر دستگاه هایی که باید نظارت داشته باشند جلوی این عمل بازاریان را بگیرند و مردم را نگران نکنند، هر کسی که مایه نگرانی مردم میشود و آب به آسیاب دشمن میریزد خیانت میکند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار