معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی:

در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را آموخته‌ایم، تمرین می‌کنیم.

زنجان (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی اردوی ملی را نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور دانست.

کد مطلب: ۸۴۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را آموخته‌ایم، تمرین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پانا زنجان در اردوگاه شهید باهنر تهران ، علیرضا کاظمی در افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی که امروز، ۱۱ مرداد، در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد بیان نمودند: برنامه‌های خلاقانه، نوآورانه و غرورآفرین شما طی دیروز تاکنون موجب افتخار و خشنودی ما و همکاران است.

امیدوارم با شعاری که سرلوحه ماست تحت عنوان همفکری، همدلی و همکاری این اردو را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و با دست پر و دستاوردهای خوب به پایان برسانیم.
رئیس سازمان دانش‌آموزی اظهار نمودند: اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی یکی از بهترین برنامه‌های سازمان است که نقطه ظهور و تجلی همه فعالیت‌های سازمان و زحمات مربیان سخت کوش در طول سال تحصیلی است واگرچه فعالیت‌های سازمان در فضای استان‌ها و مدارس بهترین بستر برای تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است و مفتخریم دانش‌آموزانی باادب، متشخص، باعزت و با اعتماد به نفس، توانمند مهربان، صادق و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران و عاشق به وطن را تربیت می‌کنیم، معتقدیم اردوی ملی کاردیگری می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: اردوی ملی نماد هویت و همدلی تمام اقوام و دانش‌آموزان سراسر کشور است‌‌. این اردو نماد همبستگی و وحدت همه در عشق به ایران، وطن، آرمان‌ها و منش‌های سازمان است.

ما در اردوی ملی سازمان دانش‌آموزی آنچه را آموخته‌ایم، تمرین می‌کنیم. مهارت‌های تشکیلاتی را در بخش‌های مختلف یاد می‌گیریم باهم بودن باهم زیستن، به زیستن، روی پای خود ایستادن، تمرین سختی‌ها و مقاوم بودن در برابر آن‌ها را می‌آموزیم.

همچنین خطاب به دانش‌آموزان پیشتاز ادامه داد: معتقدم شما دانش‌آموزان آینده جمهوری اسلامی ایران هستید که در کنار درس خواندن و تلاش‌های علمی و ارزنده‌ای که دارید تلاش می‌کنید تا مهارت‌های اجتماعی و تشکیلاتی را تمرین کنید.

معرفت و بصیرت خود را ارتقا دهید و معنویت، روحیه معنوی و عشق به ایمان و خدا را در این اردو تمرین کنید.

بهترین شهروندان نظام جمهوری اسلامی ایران شمایید به شما افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم.

در این اردو شادی را تمرین می‌کنیم. دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با کمک مربیان خوب و توانمند دانش‌آموزانی تمام‌ساحتی هستند که سرزنده و شاداب آماده فداکاری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آماده دفاع از آرمان‌های نظام هستند.

اگر قرار است به آرمان‌های امام، شهیدان، مقام معظم رهبری و ولایت پایند و پایدار باشیم نیازمند دانش‌آموزانی شاداب و سرزنده هستیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار