مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان فرا جناحی عمل می کند

اردستان/اصفهان(پانا)- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان از فرا جناحی عمل کردن این شورا در سیاستگزاری در اجرای برنامه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان فرا جناحی عمل می کند

محسن زائری بمناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغلات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد : سیاست این شورا پرهیز از وابستگی به جناح خاص و فرا جناحی کار کردن است.

وی افزود : این نهاد عمومی غیر دولتی وظیفه ساماندهی و مدیریت برگزاری مراسم های ملی ، عمومی و رسمی کشور را بر عهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد : بهره گیری از ظرفیت نهادهای فرهنگی و مردمی بر اساس اساسنامه این شورا در دستور کارجدی آن قرار دارد.

زائری تاکید کرد : با توجه به شرح وظایف این شورا سیاستگزاری ، برنامه ریزی ، سازماندهی ، نظارت و راهبری در برگزاری مراسم و مناسبت های ملی ، مذهبی ، سیاسی و انقلابی بر عهده این شوراست.

وی تصریح کرد: فرمانداری ، بخشداریها ، امامان جمعه ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، اداره های تبلیغات اسلامی ، اطلاعات ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد شهید ، جهاد کشاورزی و جمعیت هلال احمر عضو این شورا هستند.

زائری اعلام کرد : هرساله بالغ بر 13 مراسم بمناسبت های ملی ، مذهبی و سیاسی هم چون دوازده فروردین ، 14 و 15 خرداد ، هفتم تیر ، 8 و 17 شهریور ، 13 آبان ، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، روز جهانی قدس ، عید سعید فطر ، نیمه شعبان ، دهه فجر ، 22 بهمن و سایر مراسم های غیر مترقبه و ماموریت هایی که از طریق رهبر فرزانه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی متناسب با وظیفه این نهاد به آن محول شود بر گزار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار