میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور، افتخاری برای همدان است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور، افتخاری برای این استان است

کد مطلب: ۸۴۲۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور، افتخاری برای همدان است

محمد پورداود در آیین افتتاحیه بیست و نهمین دوره رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور اظهار کرد: پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین مفتخر است که میزبانی 3 هزار و 261 دانش آموز دختر دوره های ابتدایی و متوسطه اول و عوامل اجرایی را در بازه زمانی 9 تا 23 مرداد ماه برعهده دارد.

پورداود افزود: این رخداد مهم در کنار رویداد عظیم همدان 2018 که شهریور و آبان ماه تحت عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد، برای همدان و ایران اسلامی حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: امروز باید از کسانی که در این دیار حضور دارند و افرادی که تلاش های شبانه روزی در برگزاری این دوره از مسابقات داشتند، تقدیر به عمل آورد.

پورداود گفت: نیرومندی جسم باید با عزم راسخ درونی همراه باشد و اگر جسم نیرومند و باطراوات باشد، تعالی روح به منصه ظهور و بروز خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه ورزش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: در این سند که نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت است، به ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت اشاره شده که ساحت زیستی و بدنی یکی از آن موارد است.

وی گفت: درک ویژگی های زیستی و پاسخ گویی مسوولانه به نیازهای جسمی و روحی خویش از طریق غرایز در جهت حفظ و ارتقای توسعه بهداشت، تلاش حفظ جمعی برای ارتقای سلامت براساس نظام معیار اسلامی از موارد مهم در ساحت زیستی و بدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار