فرماندار شهرستان خوسف:

همایش ملی و استارت‌آپ کمک زیادی به برند سازی عناب خراسان جنوبی می‌کند

خوسف(پانا) -فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه نخستین جشنواره عناب در خوسف برگزار می‌شود گفت:

کد مطلب: ۸۴۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی و استارت‌آپ کمک زیادی به برند سازی عناب خراسان جنوبی می‌کند

برگزاری جشنواره عناب به همراه همایش ملی و استارت‌آپ عناب به برندسازی این محصول کمک شایانی می‌کند.

محمد شفیعی اظهار داشت: شهرستان خوسف با داشتن یک هزار و 482 هکتار سطح زیرکشت بزرگترین شهرستان از این نظر در استان خراسان جنوبی است.

وی افزود: نخستین جشنواره عناب در راستای حمایت از سرمایه گذاری، اشتغالزایی و معرفی پتانسیل‌ها در تاریخ 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.

فرماندار خوسف یادآور شد: این جشنواره با همکاری استانداری، فرمانداری، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی و سایر دانشگاه‌های استان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

شفیعی ادامه داد: در کنار این جشنواره، مسابقه عکاسی با این موضوع در دو بخش عکس موبایلی و حرفه‌ای، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های برتر نیز انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با تلاس‌های جهاد دانشگاهی و دانشگاه علمی کاربردی همایش ملی دو روزه و استارت‌آپ عناب در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

فرماندار خوسف گفت: سال گذشته بیش از یک هزار و دویست تن عناب در شهرستان برداشت شده که عمده عناب تولیدی بدون فرآوری به فروش رفته است.

شفیعی افزود: از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی برای ایجاد کارخانه‌های فرآوری این محصول استراتژیک تسهیلات خوبی مصوب و پرداخت شده است که با راه‌اندازی آن این محصول کشاورزی شهرستان ارزش افزوده خوبی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار