تفاهم‌نامه همکاری وزارت ارشاد و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه در هفتاد و نهمین شورای فرهنگ عمومی استان به امضای طرفین رسید.

کد مطلب: ۸۴۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری وزارت ارشاد و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این تفاهم‌نامه در قالب هشت ماده به امضای سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید دانیال محبی، استاندار سیستان و بلوچستان رسید.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تکمیل و تجهیز طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام تملک دارایی‌های سرمایه ای فرهنگی و هنری، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و دینی در حوزه‌های مختلف، توسعه آموزش و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری این استان از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

حسین مسگرانی توجه به فرهنگ و هنر اقوام و بهره گیری از ظرفیت‌های آنان در راستای وحدت و انسجام ملی و توجه به مناطق مرزی، کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این تفاهم نامه تعهداتی برای معاونت‌های توسعه مدیریت و منابع، امور هنری، امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و سمعی و بصری، صندوق اعتباری هنر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و استانداری سیستان و بلوچستان مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار این تفاهم‌نامه از اول خرداد ٩٧ تا پایان اسفند ٩٩ به مدت سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار