بطحایی: 4 استان در اولویت توسعه فضاهای آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند

کرمان (پانا) - وزیر آموزش وپرورش در خصوص برنامه‌ریزی برای مدارس تخریبی و مستهلک گفت: یکی از معضلاتی که از دیر باز کشور با آن درگیر بوده فضاهای تخریبی است که در آموزش و پرورش وجود دارد.

کد مطلب: ۸۴۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی: 4 استان در اولویت توسعه فضاهای آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند

سید محمد بطحایی با حضور در جمع فرهنگیان و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات استانداری کرمان گفت: امروز حدود یک سوم فضاهای آموزشی کشور یا تخریبی است یا نیاز به باز سازی دارد و در فهرست تخریب و باز سازی قرار دارند.

بطحایی گفت: فضاهایی هستند که از حیث ایمنی یا باید تخریب شوند یا مقاوم‌سازی شوند که از جهت ایمنی فضا های نا امنی برای دانش‌آموزان هستند.

وی حمایت دولت تدبیر و امید و نمایندگان مجلس از آموزش و پرورش را موجب پیشرفت و سوق به سمت اهداف عالی آموزشی دانست و گفت: در برنامه ششم تمهیداتی جهت باز سازی و ساخت مدارس در نظر گرفته شده که نگرانی جامعه ی فرهنگی و اولیاء را مرتفع خواهد کرد.

بطحایی همچنین ضمن اشاره به محرومیت بخشی از شهرستان‌های استان کرمان گفت: استان سیستان و بلوچستان و کرمان و دو استان دیگر جزو استان‌های اولویت‌دار برای برنامه توسعه فضاهای آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند و سند مستقل برای آنها تهیه می شود.

وی همچنین افزود: سند توسعه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان آماده شده و سند مستقل کرمان هم در دستور کار قرار گرفته است و با سرعت عمل بیشتری در این چهار استان با توجه به اینکه نسبت به سایر استانها وضع فضاهای آموزشی نامناسبتری دارد مشغول کار هستیم تا دانش‌آموزان بدون هیچ دغدغه‌ای مشغول به تحصیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار