رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد

ارائه خدمات درمانی و پاراکلینیکی به بیش از ۷۸۰۰ زائر

تهران (پانا) - رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از فعال‌سازی پنج درمانگاه و هشت مطب در مکه مکرمه جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران در حج تمتع ۹۷ خبرداد و گفت تاکنون به بیش از 7800 زائر خدمات درمانی و پاراکلینیکی ارائه شده است.

کد مطلب: ۸۴۲۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات درمانی و پاراکلینیکی به بیش از ۷۸۰۰ زائر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سیدعلی مرعشی اظهار کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه یک بیمارستان تخصصی شامل بخش‌‌های مختلف از جمله اورژانس، بستری زنان و مردان، بخش CCU و تخصص‌های داخلی، قلب، جراحی، زنان، روان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، ارتوپدی، عفونی، نورولوژی، اعصاب و روان و دندانپزشکی تدارک دیده که زائران می‌توانند در صورت نیاز و ارجاع متخصصان حاضر در درمانگاه‌ها برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی از این مرکز استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مکه مکرمه، در همه هتل‌ها، یک درمانگاه برای زائران تدارک دیده شده است و شهر مکه به پنج منطقه تقسیم شده و در هر منطقه یک درمانگاه شبانه‌روزی با حضور پزشکان متخصص ایجاد شده است.

مرعشی با بیان اینکه پرواز زائران ایرانی از روز ۲۷ تیرماه آغاز و هم اکنون در فرودگاه مدینه منوره و هم شهر جده انجام می‌گیرد، اعلام کرد: نیروهای این مرکز قبل از حضور زائران تمام امکانات درمانی و پزشکی را آماده و راه‌اندازی کرده‌اند.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تا آخر وقت روز سه شنبه نزدیک به ۲۴ هزار نفر وارد عربستان شده که از این تعداد نزدیک به ۱۶ هزار نفر آنها اکنون در مکه مکرمه حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار