حریق در پاساژ صدف شهرقدس مهار شد

شهرقدس (پانا)-مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهر قدس از مهار آتش سوزی در پاساژ صدف و جلوگیری از بروز خسارت در این واحد تجاری این مجتمع خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حریق در پاساژ صدف شهرقدس مهار شد

علی رزاقی با بیان اینکه وقوع حادثه آتش سوزی در پاساژ صدف واقع در خیابان امام خمینی(ره) به آتش نشانی شهرداری قدس اطلاع داده شد، اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری شهرداری در مقابل این مجتمع تجاری مشغول فعالیت بودند که متوجه آتش سوزی در طبقه زیرزمین پاساژ صدف شده و سریعا به سازمان آتش نشانی اطلاع می دهند.

وی در ادامه افزود: در پی این اعلام، بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شده و نیروهای آتش نشانی حریق را که در یک واحد فروش قطعات کامپیوتر ایجاد شده بود مهار کرده و از سرایت آن به مغازه های اطراف و طبقات فوقانی جلوگیری کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قدس تاکید کرد: با توجه به اینکه واحدهای تجاری این پاساژ اغلب مربوط به صنوف کامپیوتر و موبایل است در صورت بروز حادثه خسارات مالی زیادی را بر جای می گذاشت با هوشیاری عوامل خدمات شهری شهرداری و سرعت عمل نیروهای آتش نشانی از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کردند.

علی رزاقی خاطر نشان کرد: متاسفانه اغلب اماکن مسکونی و تجاری نکات ایمنی را رعایت نمی کنند و فاقد تجهیزات لازم هستند که در مواقعی باعث وقوع حوادث ناگوار می شود.

/خبرنگار:علیرضا سرتیپی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار