نمایندگان قزوین در مجلس دانش‌آموزی مشاور استاندار شدند

قزوین پانا (پانا) - استاندار قزوین نمایندگان این استان در مجلس دانش آموزی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.

کد مطلب: ۸۴۲۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان قزوین در مجلس دانش‌آموزی مشاور استاندار شدند

در جلسه شورای آموزش و پرورش که با هماهنگی حجت‌الاسلام خطیب امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین و با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی کشور برگزار شد استاندار قزوین نمایندگان قزوین در مجلس دانش آموزی را بعنوان مشاور خود انتخاب کرد.

استاندار قزوین در ادامه گفت:در احداث مدارس غیر دولتی از توسعه متوازنی برخوردار نیستیم و در برخی شهرستانها متقاضی برای فعالیت در این بخش نداریم.

عبدالمحمد زاهدی افزود: در ساماندهی اماکنی که در اختیار آموزش و پروررش استان داریم لازم است کارگروهی تشکیل شود تا زمین های در اختیار آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود و اگر نیازی نبود یا واگذار شود یا مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
استاندار قزوین بیان کرد: اگر نیازی شد در کمیسیون ماده ۵ می توان تغییر کاربری را انجام داد اگر زمین شخصی بود با کمک شهرداری و راه و شهرسازی زمین معوض داده شود تا کار انجام شود.

در ادامه زینی وند گفت: امیدوارم و یقین داریم با نگاهی که دولت تدبیر و امید در استفاده از ظرفیت مردم به خصوص آموزش و پرورش داشته است که نمونه آن مدارس غیردولتی است، این مهم صورت گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در دولت یازدهم پوشش دانش آموزان در مدارس غیردولتی کمتر از هشت درصد بود و در این چند سال به ۱۲ درصد رسیده و مدارس غیردولتی عینی ترین مصادیق مشارکت مردمی است.

وی یادآور شد: به منظور توسعه مدارس غیردولتی باید پوشش مدارس غیردولتی را به ۱۵ درصد برسانیم و استان قزوین از میانگین کشوری عقب است و لازم است کارگروهی تشکیل شود و مشکلات مرتفع شود تا مدارس غیردولتی بدون مشکل کار خود را شروع کنند.

خبرنگار:زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار