وزیر آموزش و پرورش وارد کرمان شد +تصویر

تهران (پانا) - سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش بعدازظهر امروز برای بررسی مسائل آموزشی و پرورشی کرمان و دیدار با فرهنگیان و افتتاح چند طرح عمرانی وارد فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) کرمان شد.

کد مطلب: ۸۴۲۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش وارد کرمان شد +تصویر

سیدمحمد بطحایی که هم‌اکنون وارد استان کرمان شد مورد استقبال مدیرکل و سرپرست استانداری کرمان قرار گرفت. او تا لحظاتی دیگر با تعدادی از خانواده‌های شهدا و فرهنگیان دیدار می‌کند و کلنگ ساخت چند مدرسه را به زمین می‌زند.

بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان، دیدار با فرهنگیان و برگزاری جلسات مشترک شورای آموزش‌وپرورش با فرمانداران و ائمه جمعه، بخشی از برنامه سفر دو روزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان است.

افتتاح باشگاه و درمانگاه فرهنگیان در شهرستان جیرفت و بازدید از پروژه‌های خیرساز و پروژه‌های عمرانی و آموزشی از دیگر برنامه‌های بطحایی در سفر به کرمان است.

وزیر آموزش‌وپرورش در این سفر در جلسه مشترک شورای آموزش‌وپرورش با استاندار کرمان شرکت می‌کند و بعد از آن دیداری با محوریت بررسی کمبود فضاهای آموزشی و معافیت مدارس و مراکز غیردولتی از عوارض شهرداری‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه کرمان دارد.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های شرق استان نیز با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران آموزش‌وپرورش شرق استان در شهرستان بم برگزار می‌شود تا وزیر آموزش و پرورش از نزدیک مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش این استان را با مدیران آموزش‌وپرورش، فرمانداران و ائمه جمعه این استان پیگیری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار