مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرای سند تحول خبر داد:

ابلاع برنامه‌های سند تحول بنیادین متناسب با مدارس قبل از شروع سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - به دنبال جلسات هفتگی شورای اجرایی و هماهنگی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، مشاور وزیر آموزش‌وپرورش از تصمیم این شورا بر ضرورت فعال کردن استان‌ها در مورد زیر نظام‌ها و نشست‌های مشترک با استان‌ها برای تنظیم برنامه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ابلاع برنامه‌های سند تحول بنیادین متناسب با مدارس قبل از شروع سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رضا مددی به تنظیم برنامه زیرنظام‌ها از سوی مسئولان کارگروه‌ها اشاره کرد و گفت: «در چهارمین جلسه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین، با توجه به گزارش مسئولان گروه‌های شش‌گانه جدول عنوان برنامه‌های هر زیرنظام در کارگروه‌ها نهایی و تهیه برنامه تفصیلی از سوی واحدهای مجری مصوب شد. با نظر اعضای شورای هماهنگی بر ضرورت فعال‌کردن استان‌ها درباره زیرنظام‌ها هم مقرر شد در نشست‌های مشترک با استان‌ها برنامه‌های استانی تنظیم شود.»

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: «با هم‌اندیشی اعضای شورای هماهنگی، انتخاب نرم‌افزار مناسب برای مدیریت و کنترل پروژه‌های زیرنظام‌ها هم بررسی شد.»

به گفته او هرکدام از اعضای جلسه نظر خود را درباره اجرای سند تحول و تقویت همکاری جمعی اعلام کرد و موارد زیر تصویب شد:

1- برنامه تفصیلی معاونت‌ها و سازمان‌ها تا تاریخ 15 مرداد 97 به دبیرخانه شورا ارسال شود.

2- جلسه مشترک اعضای کارگروه‌ها برای هماهنگی بیشتر و نشست مشترکی با مدیران کل استان‌ها برای تنظیم برنامه‌های استانی مطابق با زیر‌نظام‌ها در مرداد برگزار شود.

3- معاونت‌ها، سازمان‌ها و اداره‌های کل حوزه ستادی با بهره‌­گیری از مصوبه‌های کارگروه‌ها، برنامه‌های خود را درباره زیر‌نظام‌ها تهیه و به دبیرخانه شورا مطابق با نامه ارسالی تحویل دهند.

4- برنامه‌های متناسب با مدرسه از بین برنامه زیر‌نظام‌ها احصا و بررسی و تا شروع سال تحصیلی 98-97 پس از هماهنگی در شورا ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار