معاون مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی خبر داد:

رقابت 1916 دانش‌آموز در سی و ششمین مسابقات فرهنگی هنری سال 97

مظفر: ۲۹ مرداد از نه کتاب تالیفی دانش‌آموزان نخبه کشور رونمایی می‌شود

تهران (پانا) - معاون مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش از رقابت ۱۹۱۶ دانش‌آموز در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 1916 دانش‌آموز در سی و ششمین مسابقات فرهنگی هنری سال 97

جلسه ستاد اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد. در این جلسه علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، زهرا مظفر، معاون مدیرکل، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

زهرا مطفر در این جلسه گفت: «در این مسابقات حدود ۲ هزار دانش‌آموز از ۱۸ تا ۲۹ مرداد در اردوگاه شهید باهنر به رقابت می‌پردازند. ۶میلیون و ۱۷۴ هزار و ۴۵۱ دانش‌آموز در سطح مدرسه، منطقه و استان در سامانه در رشته‌های هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی رقابت کردند و در مرحله کشوری ۴ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.»

مظفر افزود: «۱۹۱۶ دانش‌آموز نخبه فرهنگی هنری در مرحله حضوری رقابت می‌کنند و در مراسم اختتامیه سی‌و‌ششمین مسابقات فرهنگی هنری از ۹ کتاب که آثار دانش‌آموزان نخبه است رونمایی می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار