وظیفه اصلی همه ما تسهیل تحصیل دانش‌آموزان است

کرمانشاه (پانا) - دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های آغاز مهر در اداره کل آموزش و پرورش استان

کد مطلب: ۸۴۲۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی همه ما تسهیل تحصیل دانش‌آموزان است

به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های آغاز مهر (پروژه مهر) با حضور مدیر کل و اعضای کمیته مربوطه در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مجید یزدان پناه، ابتدا به توصیف مهر پرداخت و ماه مهر را ماه مهربانی و همدلی و شور و شعف دانست، وی مهر را با بوی کتاب تازه، شوق و ذوق دانش‌آموزان و عشق و امید به آینده‌ی‌ روشن توصیف کرد و ارتقای همه‌جانبه دانش‌آموزان را رسالت اصلی آموزش و پرورش دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: به فکر فرزندانمان باشیم، اندیشه نیک را در آنها تقویت کنیم، اندیشه و فکر خود را به دانش‌آموزان‌مان تحمیل نکنیم و به آنها اجازه تفکر خلّاق، خردمندانه و نوآوری‌های تازه بدهیم، به فکر فرزندانمان‌ باشیم آنها مواد خام کارخانه‌ها نیستند که ما در قالب‌های یکسان دلخواه خود بریزیم، وظیفه ما دادن روحیه خودباوری، امید و اعتماد به نفس به آنهاست. دانش‌آموزان هستند که مهرآفرین می‌شوند، به دانش‌آموزان‌مان بیندیشیم اما اندیشه خود را به آنها تحمیل نکنیم.

وی تمام تلاش‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش را در تربیت نسلی امیدوار به آینده‌ی این آب و خاک توصیف کرد و معلم، دانش‌آموز و مدرسه را ستون‌های آموزش و پرورش و هدف اصلی برنامه‌های پروژه مهر دانست.

این مقام ﻣﺴئول در آموزش و پرورش در ادامه از همه همکاران ستادی خواست با کار و تلاش چند برابر، با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق و با حفظ و تکریم اولیای دانش‌آموزان بخصوص اقشار ضعیف در خدمت‌رسانی و انجام وظایف خود کوشش کنند تا شرایط تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود. وی اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده در شروع سال تحصیلی همه دانش‌آموزان، همانند سایر نقاط استان مهر را با شکوه آغاز کنند.

در ادامه‌ی این نشست اعضای کمیته پروژه مهر به تشریح برنامه‌های آغاز مهر پرداختند و بحث و تبادل نظر کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار