آغاز به‌کار پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش ‌و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی 21 پایگاه انتخاب رشته وزارت آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری

سید مجتبی موسوی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور 97، اظهارکرد: این مراکز در سراسر استان بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور شروع به فعالیت کرده و تا آخرین روز انتخاب رشته به کار خود ادامه می‌دهند.
معاون پرورشی و فرهنگی ادامه‌ داد: بیست و یک پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به داوطلبان کنکور 97 هستند و با توجه به وسعت منطقه و حجم داوطلبان در نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه از چند پایگاه به جای یک پایگاه استفاده می‌شود.
وی با بیان اینکه مشاوران متخصص و مجرب در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور استان حضور دارند، عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی و مهم آموزش و پرورش در قبال دانش‌آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه، فراهم کردن مقدمه و زمینه انتخاب رشته مناسب برای ورود هرچه بهتر دانش‌آموزان به دانشگاه است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این مراکز از مشاوران مجربی استفاده شده است، یادآور شد: توصیه می‌کنیم داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور سراسری 97 به صورت حضوری به پایگاه‌ها مراجعه کنند؛ چرا که این ﻣﺴﺄله بخش مهمی از زندگی آنها را شامل می‌شود و مراجعه حضوری می‌تواند در انتخاب صحیح کمک‌کننده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار