اسامی پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اعلام اسامی پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش شهر تهران، از خدمات مراکز مشاوره آموزش و پرورش به صورت کیفی به دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اسامی پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش شهر تهران اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، صبح امروز کارگاه تخصصی مسئولان مراکز مشاوره و مشاورین آموزش و پرورش شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

در این جلسه عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اولین گام در فرایند انتخاب رشته را ایجاد حس اعتماد در مخاطبان و ارائه خدمات کیفی به دانش‌آموزان و شهروندان شریف تهرانی قلمداد کرد.

کریمی گفت: «ما به دنبال ارائه مشاوره تخصصی بر اساس رغبت مخاطب هستیم. کار مشاور آشنا کردن دانش‌آموزان با توانایی خود و کمک به اتتخاب عالمانه و آگاهانه است.»

او بر بحث تفاوت‌های فردی در انتخاب رشته و توجه به ویژگی‌های شخصیتی دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: «کسب علایق و رغبت دانش‌آموزان را در کتار اولیا ببینید و با صداقت و صمیمیت از دادن وعده و وعیدهای کاذب به دانش‌آموزان پرهیز کنید.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: «نوجوانان ما نیاز دارند تا خوب فکر کنند و کورکوررانه پاسخ ندهند.»

او یک مرحله مهم از تشکیل هویت افراد را ایجاد هویت شغلی دانست و گفت: «70درصد هویت اشخاص بر اساس شغل و رشته‌ای است که انتخاب می‌کنند.»

مردم به معلمان و مشاوران آموزش و پرورش اعتماد دارند

در این جلسه بابلی رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرروش شهر تهران نیز گفت: «مردم به معلمان و مشاوران متخصص آموزش و پرورش اعتماد دارند. شعار ما این است که مشاوره می‌دهیم تا شما متناسب با استعداد خود آگاهانه انتخاب رشته کنید.»

او افزود: «تحول را کسی ایجاد می‌کند که کاستی‌ها را ببیند و با سیستم‌های دولتی آشنایی داشته باشد. اگر حتی یک نفر را در جهت شناخت استعدادهای خود به درستی هدایت کنیم نتیجه آن در آینده کشور نمود پیدا خواهد کرد.»

اسامی پایگاه‌های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش شهر تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار