در گفت و گو با پانا:

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: استمرار موفقیت‌های دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب محقق می‌شود

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در استقبال از دارنده مدال نقره المپیاد جهانی شیمی در تبریز، استمرار موفقیت های کشوری و جهانی دانش آموزان را زیر سایه ی برنامه ریزی مناسب عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۴۱۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: استمرار موفقیت‌های دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب محقق می‌شود

جعفر پاشایی در حاشیه استقبال ازدارنده مدال نقره المپیاد جهانی شیمی از کشور چک و اسلواکی به خبرنگار پانا گفت: دانش‌آموز مهدی جعفرزاده در تکمیل موفقیت‌های قبلی دانش‌آموزان استان توانست در پنجاهمین دوره المپیاد جهانی شیمی مدال نقره جهانی را به دست آورد و افتخاری برای اهل علم، آذربایجان و خانواده هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: از مهم ترین موفقیت های کسب شده در آموزش و پرورش کسب مدال های جهانی و رتبه های برتر کنکور می باشد و آن چیزی که مهم بوده و طبعا باید به آن توجه کنیم بحث استمرار موفقیت است که استان ما با کسب مدال جهانی المپیاد و سه رتبه تک رقمی کنکور 97 با مقایسه ی سال های گذشته این استمرار را تحقق بخشید و این موفقیت زیر سایه تلاش، همت و برنامه ریزی عوامل رخ داد.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با همت پایدار و تلاش مضاعف هر ساله زمینه های تحقق چنین موفقیت هایی در استان و کشور را رقم بزنیم.

پاشایی با بیان اینکه جعفرزاده در مرحله کشوری المپیاد مدال طلا را کسب کرده بود، یادآور شد: برای تمامی راه یافته گان به مرحله کشوری المپیادهای علمی، کلاس‌های آموزش تابستانی باهماهنگی کمیته‌های علمی معاونت دانش پژوهان جوان وزارت در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران برگزار شده بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان کرد: دارندگان مدال طلای کشوری و مدال جهانی مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ازشرکت درکنکورسراسری دانشگاه ها در زیرگروه مربوط ،معاف هستند.

پاشایی تاکید کرد: در این راستا همچنین تمامی دارندگان مدال های طلا،نقره وبرنز علاوه برعضویت درمرکزملی پرورش استعدادهای درخشان ودانش پژوهان جوان،جهت بهره مندی ازتسهیلات بنیادنخبگان به این بنیادمعرفی می شوند.

مهدی جعفر زاده نیز در حاشیه ی این دیداراز خانواده، عوامل مدرسه و حمایت های آموزش و پرورش را نسبت به توانایی هایش قدردانی کرد و پشتیبانی بی دریغ پدر و مادر را مهم ترین علت در کسب این موفقیت جهانی برشمرد.

دارنده مدال نفره پنجاهمین دوره المپیاد جهانی شیمی در خصوص سطح مسابقات جهانی گفت: 300 تیم از آموزشگاه های سراسر جهان در دو روز به رقابت پرداختند و با اعلام امتیازهای تئوری و عملی این مسابقات تیم ایران موفق به کسب رتبه 10 جهانی شد و اعضای تیم مدال نقره را ازآن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار