حمید هیراد: خیلی ها تلاش می کنند که من دیگه اینجا نباشم

تهران (پانا) - کنسرت حمید هیراد شب گذشته دهم مرداد 1397 برای دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حمید هیراد: خیلی ها تلاش می کنند که من دیگه اینجا نباشم

به گزارش روابط عمومی این کنسرت، این کنسرت پس از حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر برای حمید هیراد ایجاد شد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به هنر را به خود جلب کرد.
برخی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان حوزه موسیقی، از مهمانان ویژه‌ این کنسرت بودند. در واقع نمایندگان رسانه‌های به دیدن این کنسرت آمدند تا درباره اجرای زنده حمید هیراد قضاوت کنند.
در هر دو سانس، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی صندلی خالی نداشت. اجرا از همان ابتدا با انرژی آغاز شد و هیراد سعی داشت تا تمام قطعه‌ها را به بهترین شکل بخواند. نکته‌ی مهم در این اجرا اثباتِ زنده خواندن بود. مسئله‌ای که هیراد به بهترین شکل ممکن آن را برای همگان اثبات کرد.
خواندنِ هیراد و انرژی او، تمام حاشیه‌های هفته‌های اخیر را پایان داد. به راستی او خواننده‌ی اجرای زنده است و انرژی بسیاری برای خواندن دارد.
هیراد در بخشی از کنسرتش خطاب به حاضران گفت: «خیلی ها تلاش می کنن که من دیگه اینجا نباشم. یه کم مهربون باشیم و عشق بورزیم. بدی‌ها را کنار بگذاریم. کسی از فردا و یک ساعت بعد خود خبر ندارد. تا زمانیکه زنده ایم خوبی کنیم. اهل دورویی و خودنمایی نیستم. در این دوسال مرا شناخته‌اید. این صدا و تن برای من نیست برای اونیه که افریدگار است. خودش میدونه چگونه راهنمایی کنه. به افتخار خدامون.»
هیراد که در تلاش بود شبی پر انرژی را برای دوستدارانش به نمایش بگذارد، در بخش‌های مختلف برنامه با تعظیم در برابر حضار با کنایه به اتفاقات روزهای گذشته و با لبخند می‌گفت: « صدای من رو می‌شنوید؟!».
از نکات مهم این کنسرت حضور پدر و مادر حمید هیراد در سالن و چگونگی تقدیر او از آنها بود. هیراد خطاب به حاضران در سالن گفت:
«با خودم عهد بستم که هر جایی که میرم این حرف رو بزنم، ولی نه از این بالا(هیراد از صحنه پایین آمد)، چقدر خوبه که مقیاس اندازه گیری انسانیت‌مان پول، مقام و شهرت نباشد. خداوند برای مقیاس انسانیت‌مان چنین چیزی قرار نداد. یه شونه هست، یه مرد هست. معنای واقعی مرد که وقتی از همه دنیا بریدید، پناهتون میشه. در شادی‌ها و در غم‌هاتون به تنها کسی که فکر می‌کنید همین انسان و همین فرشته است. نام زیبایش را می‌برم؛ به اندازه دینی که به گردنمون داره براش دست بزنیم؛ به افتخار پدرامون.»
هیراد به سمت پدرش رفت و او را در آغوش کشید.

هیراد در تمجید از مادرش گفت: «فرشته‌ای هست که هیچ وقت در زندگی‌مون تکرار نمیشه، اگر دوستش دارید صبح که از خواب بیدار میشید، دست‌شو ببوسید، پاشو ببوسید. به افتخار مادرامون.»
او سپس به سمت مادرش آمد و در مقابل او زانو زد و مادرش را در آغوش کشید.
شاید کنسرت حمید هیراد در دهم مرداد 1397 نقطعه‌ی عطفی برای این خواننده و کارهایش بود. او با این اجرا توانست به حاشیه‌های پلی‌بک خواندنش پایان دهد و شروعی دوباره در عرصه موسیقی داشته باشد.
البته در کارِ خوانندگی و فعالیت در عرصه هنر، چنین مسائلی معمولا وجود دارد و خواننده باید بتواند در تنگناها خودش را به مخاطبانش اثبات کند و این درست همان کاری بود که هیراد آن را انجام داد و قابلیت‌های بالای خود را به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار