درنشست هماهنگی دوره کار آفرینی و کسب و کار مطرح شد:

برگزاری دوره کارآفرینی و کسب و کار در هنرستان رضوان ناحیه دو با همکاری پارک علم و فناوری زنجان

زنجان(پانا)-نشست هماهنگی دوره کارآفرینی و کسب و کار با حضور کارشناسان پارک علم و فناوری زنجان و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و همکاران اجرایی هنرستان رضوان ناحیه دو زنجان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۱۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره کارآفرینی و کسب و کار در هنرستان رضوان ناحیه دو با همکاری پارک علم و فناوری زنجان

در ابتدای این نشست حمید اخوان، ضمن ارائه گزارش در خصوص فعالیت ها و موفقیت های هنرستان های استان در زمینه فناوری های دانش بنیان، ابراز امیدواری نمود: دوره کسب و کار و کارآفرینی در هنرستان رضوان به خوبی اجرا گردد.

رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان افزود:درصورت موفقیت این طرح، آموزش و پرورش استان آمادگی دارد تا این دوره و دوره های مشابه را برای تمامی هنرستان های استان نیز برگزار گردد.

در ادامه مهندس موسوی معاون علمی و فناوری پارک علم و فناوری زنجان نیز گفت:یکی از اهداف پارک حمایت از توسعه کارآفرینی و کسب و کارهای فن آور دانش بنیانی است که منجر به رونق کسب و کار در جامعه می شود.

وی افزود: به همین منظور پارک علم و فناوری مأموریت دارد تا با تعامل با سایر سازمان ها و نهادها و با برگزاری دوره های کارآفرینی و کسب وکار زمینه تبادل دانش، تجربیات علمی و فناورانه را فراهم نماید.

سپس خانم میهن پرست مدیر هنرستان رضوان نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت ها و موفقیت های هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان، دغدغه اصلی همکاران هنرستان را ترغیب هنرجویان برای فراگیری علوم و فنون دانش بنیان در جهت تسهیل زندگی دانست.

گفتنی است،دوره آموزشی کسب و کار از دوشنبه هفته آینده 15 مرداد 1397 به مدت 6 جلسه برای هنرآموزان و هنرجویان هنرستان رضوان برگزار خواهد شد.

در این راستا پارک علم و فناوری زنجان فعالیت خود را از فروردین 1396 و با اهداف ذیل آغاز نموده است:

1-تحول استان زنجان به عنوان استان کارآفرین

2-تحول اقتصاد ایران به اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی

3-تولد صنعت ملی از دانش ملی

یادآور می شود،علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال این پارک به آدرس ZSTP.IR مراجعه نمایند.

بر این اساس هنرستان رضوان که در دو سال متوالی گذشته موفق به کسب رتبه ممتاز استانی در برنامه تعالی مدیریت مدارس کشور گردیده است به عنوان هنرستان پایلوت مدرسه کارآفرین انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار