معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزی فردا در زنجان آغاز می‌شود

زنجان(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان زنجان از انتخاب زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزی خبر داد و گفت: فردا این مسابقات با حضور ۲ هزار نفر آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزی فردا در زنجان آغاز می‌شود

ذبیح‌الله تاراسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار اظهار داشت: زنجان به همراه پنج استان دیگرمیزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزی انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بسیار زیادی شده است تا زنجان به عنوان میزبان انتخاب شود، گفت: این میزبانی یک فرصت برای زنجان است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل‌ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه میزبانی رقابت‌های این‌چنینی سبب رونق اقتصادی زنجان می‌شود، گفت: نام نیک زنجان در وزارت‌خانه یکی از دلایلی است که زنجان به استان‌های دیگر ترجیح داده شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات‌ ورزشی استان زنجان یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.

تاراسی گفت: رشته‌های ورزشی در بین شش استان میزبان‌ تقسیم شده است و استان زنجان میزبان رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 2 هزار نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

قائم مقام سرپرست عالی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با بیان‌ اینکه اسکان‌ها برای ورزشکاران تدارک دیده شده است، گفت: تمام تلاش ما این است میزبان خوبی برای ورزشکاران باشیم.

این مقام مسئول با تقدیر از کمک‌های بی‌دریغ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: آقای طهماسبی حتی بیش از انتظار ما کمک کرد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی کرده‌ایم‌برخی از دانش‌آموزان به همراه والدین در استان حضور داشته باشند، تشریح کرد: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی استان ما را در حوزه اسکان یاری نکردند.

تاراسی گفت: سعی خواهد شد در تجلیل‌ها صنایع دستی ارائه دهیم که یک تبلیغ خوبی برای استان محسوب می‌شود‌

وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران از روز گذشته وارد استان شده‌اند، گفت: مسابقات از فردا صبح آغاز می‌شود که آیین افتتاحیه این مسابقات برای دختران روز سه‌شنبه ساعت 17 در سالن احمد مظفری خواهد شد.

این‌ مقام مسئول از حضور مهمانان ویژه وزارتی در زنجان خبر داد و گفت: معاون تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش مهمان ویژه این مسابقات است‌.

یعقوبعلی عبادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه از پیش‌بینی هزینه یک‌ میلیارد و 500 میلیون تومانی بابت هزینه میزبانی این مسابقات سخن گفت و افزود: حداقل هزینه این مبلغ است و این آمادگی را داریم با افزایش هزینه‌ها، مبلغ را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار