معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی برگزار می شود

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۴۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی  برگزار می شود

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به برگزاری سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی گفت:این جشنواره از سوم الی دوازدهم شهریورماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

وی گفت : همه استان هایی که اعلام آمادگی کرده اند در این جشنواره شرکت می کنند و امکان بازدید مدیران کانون ها نیز فراهم می باشد.

فتحی اظهار داشت:در این جشنواره به هر استان یک غرفه به عنوان کارگاه مهارت آموز و نمایشگاه جهت آثار تولیدی کانون های فرهنگی تربیتی اختصاص داده می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: ما باید تجارب،دستاوردها و موفقیت های استانی خود را ارائه دهیم و با همفکری خود تولیدات برتر کانون های خود را جهت عرضه و فروش به جشنواره ارسال کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید مدیریت زمان داشته باشیم و متناسب با غرفه ای که داده می شود همه امکاناتی که مورد نیاز جشنواره است را فراهم کنیم.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوقات فراغت دانش آموزان، کانون های فرهنگی و تربیتی را متولی اصلی فعالیت های تابستانی دانش آموزان دانست و گفت:فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی باید گسترده و در تمام سال باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان در فعالیت های تابستانی اوقات فراغت صرفأ از طریق سایت همگام صورت می گیرد.

گفتنی است؛ استان بوشهر به همراه استان های فارس، خوزستان، هرمزگان و کرمان در قطب پنج کانون های فرهنگی و تربیتی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار