معاون پرستاری وزارت بهداشت تاکید کرد

مردم برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند

تهران (پانا) - معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه فردی که خون اهدا می ‌کند، بدن سالم تری دارد، گفت توصیه می‌شود افرادی که توانایی اهدای خون را دارند، این اقدام را انجام دهند، چراکه هر قطره خونی که توسط مردم اهدا می‌شود، ارزشمند بوده و نجات بخش زندگی انسان‌هایی است که به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

کد مطلب: ۸۴۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مریم حضرتی درخصوص روز اهدای خون، اظهار کرد: تمام مردم اعم از مسئولان و شهروندان برای اهدای خون به مراکز و پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کرده و خون اهدا کنند و به گونه‌ای نباشد که فقط دیگران را به این کار خیر و انسان دوستانه تشویق کنیم، خودمان نیز عامل به آن باشیم.

وی افزود: توصیه می‌شود افرادی که توانایی اهدای خون را دارند، این اقدام را انجام دهند، چراکه هر قطره خونی که توسط مردم اهدا می‌شود، ارزشمند بوده و نجات بخش زندگی انسان‌هایی است که به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

معاوون پرستاری وزارت بهداشت، یادآور شد: فردی که خون اهدا می‌کند، بدن سالم‌تری داشته و کمتر از دیگران در معرض سکته قلبی و سایر بیماری‌ها قرار می‌گیرد. همچنین اهدا کنندگان خون می‌توانند از چکاپ رایگان نیز بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار