تفکر انقلابی ملت ایران با تحریم و تهدید مهارشدنی نیست

ایلام (پانا) - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا امروز کشوری قدرتمند و اثرگذار در جهان است و تفکر انقلابی ملت ایران با تحریم و تهدید مهارشدنی نیست.

کد مطلب: ۸۴۱۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تفکر انقلابی ملت ایران با تحریم و تهدید مهارشدنی نیست

سردار سید صادق حسینی در مراسم آبروی محله گرامیداشت شهیدان حیاتی و مومنی در دهلران با اشاره به عملیات والفجر سه و حضور رزمندگانی از استان ایلام در این عملیات در قالب تیپ امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: شهدا نه تنها آبروی محله و شهر بلکه بالاتر آبروی کشور، نظام و ولایت هستند
وی با اشاره به اینکه شهدا آسایش و رفاه در کنار خانواده را رها و راهی جبهه شدند، افزود: شهیدان والامقام با خدا معامله و سعادت را برای خود و امنیت و آرامش را با قیمت جان خود برای جامعه به ارمغان آوردند.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: امروز بعد از یک هزار و 400 سال از قیام عاشورا حضرت علی اصغر(ع) الگو می گیریم و سالها و قرن ها خواهد گذشت و دیگران حادثه دهه 60 و زندگی شهدا را مطالعه خواهند کرد.
حسینی با اشاره به تلاش دشمن برای مهار تفکر انقلابی و ارزشی گفت: تفکر و اندیشه انقلابی و الهی را با جنگ، تحریم و توطئه های اقتصادی، جنگ روانی، فضای مجازی و تهدید و ارعاب نمی توان مهار کرد و دشمن این را بخوبی می داند.
وی گفت: غربی ها بدانند با تفکر نمی شود جنگید ، رئیس جمهور آمریکا فکر می کند با تحریم می تواند بین مردم و نظام جدایی و وحدت مردم را خدشه دار کند، آنها که با جنگ و تحریم نتوانستند به این اهداف برسند، می خواهند روی ذهن مردم کار کنند.
وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی گفت: اخلالگران اقتصادی پیاده نظام دشمن است، امروز نابسامانی در قیمت ارز و سکه دشمنان را به این فکر انداخته که می توانند مردم را علیه نظام تحریک کنند ولی ملت ایران بارها ثابت کرده اند مرد سختی ها هستند و همه باید تلاش کنیم از این وضعیت نیز عبور کنیم..
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت: در آن طرف مرزها عده ای با حمایت آمریکا، اسرائیل و سعودی ها در صدد جدایی مردم از نظام هستند اما رمز پیروزی ما در هدف و عقیده واحد از نظر سیاسی و اعتقادی، رهبری واحد و خدای واحد است همانطوریکه در دفاع مقدس شعار ما یکی بود و امروز هم باید ملت واحد، عقیده واحد و رهبری واحد شعار همه باشد.
سردار حسینی با اشاره به مشکلات گرانی گفت: حباب قیمت ها بزودی خواهد ترکید و ملت ایران، رهبری خردمند و دولتمردان مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند زد، در شرایط کنونی همه باید پکپارچگی و وحدت را حفظ و هوشمندانه به مقابله با مشکلات برویم.
امام جمعه دهلران هم به سوابق شهرستان در دفاع مقدس و عملیات های بزرگ و کوچک در این شهرستان اشاره و افزود: روحانیت در دفاع مقدس حق مطلب را ادا و با فقه، علم، جهاد و شهادت از انقلاب و اسلام دفاع کردند و طلبه شهید علی مومنی از شهدای طلبه شهرستان است که در جبهه های حق علیه باطل به فیض عظمای شهادت نایل آمد.
تقدیم 305 شهید، یک هزار و 135 جانباز و 45 آزاده سرافراز سند افتخار مردم دهلران در دوران دفاع مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار