شفافیت مالی راهی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

ایلام (پانا) - استاندار ایلام گفت: اگر شفافیت مالی در دستور کار قرار گیرد مطمئن باشید تمام مشکلات اقتصادی و مالی کشور و فسادهای اقتصادی برطرف خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت مالی راهی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

سلیمانی دشتکی در جلسه کمیته وصول مطالبات بانکی بابیان این مطلب، اظهار کرد: اگر ما به دنبال اجرای قانون باشیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن را فصل الخطاب قرار دهیم مطمئناً تمام مشکلات ما حل خواهد شد.

وی با اشاره به وفاق و همدلی که در استان وجود دارد خاطرنشان کرد: همکاری‌های بسیار خوبی از طرف دستگاه قضا در استان وجود دارد و ما باید تلاش کنیم که بیت‌المال و مطالبات و معوقات بانک‌ها پرداخت شود تا بتوانیم از این منابع در توسعه استان استفاده نماییم.

رئیس کمیته وصول مطالبات بانک‌های استان با اشاره به وضعیت منابع بانک‌ها تصریح کرد: معوقات بانکی در استان بسیار بالاست و منابع بانک‌ها هم محدود و باید تلاش کنیم که این منابع ترمیم شود و مطالبات آن‌ها وصول گردد.

وی با اشاره به اینکه باید به واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند کمک نمود، افزود: کمک به واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند در اولویت است و درعین‌حال افرادی که تمکن پرداخت دارند و از پرداخت معوقات خود امتناع می‌کنند باید نسبت به پرداخت بدهی‌های آن‌ها اقدام شود.

سلیمانی دشتکی به تغییرات نرخ ارز اشاره کرد و گفت: این فرصت مناسبی برای بدهکاران بانکی است که نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام نمایند و مطمئناً این جو روانی و حبابی که ایجادشده باقی نخواهد ماند و ما به وضعیت مناسب و پایدار خواهیم رسید و افرادی که به نوسانات قیمت ارز دامن می‌زنند مجری جنگ روانی دشمنان هستند.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا اگر کارگاهی قابل احیا نیست تکلیف آن مشخص کنند و اگر برای احیاء نیاز به کمک دارد بایست همه‌جانبه آن طرح را کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار