استاندار البرز مطرح کرد: لزوم استقرار غواص در سدهای امیرکبیر و طالقان

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: رعایت نکات ایمنی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در جهت مهار حوادث ماموریت ما بعنوان مسئول است.

کد مطلب: ۸۴۱۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز مطرح کرد: لزوم استقرار غواص در سدهای امیرکبیر و طالقان

محمدعلی نجفی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت استقرار غواص در سدهای طالقان و امیرکبیر افزود: برای این امر باید تمهیدات لازم نیز در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در جهت مهار حوادث ماموریت ما بعنوان مسئول است.

نجفی گفت: در شرایط حساس کنونی که معاندان از هر حادثه کوچکی بدنبال خبرسازی در جهت نیل به اهداف پلیدشان هستند، باید با دقت بیشتری برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی افزود: باید اقدامات پیشگیرانه به نحوی اجرایی و اعمال شود که مردم به دلیل کمبود امکانات تاوان حوادث را ندهند.
استاندار البرز با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص سر خوردن خودرو در جاده کرج-چالوس اضافه کرد: این امر به دلیل سهل انگاری برخی خودروهای حمل سوخت بوده است.

وی موضوع آتش سوزی بازارچه پونه را از شهرداری کرج جویا و خواستار ارائه گزارشی در این رابطه شد و گفت: تسریع در رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان این آتش سوزی مورد تاکید است.

نجفی افزود: اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد از این رو باید با تدابیر ویژه ای درصدد گره گشایی از مشکلات مردم باشیم از این رو صندوق کارآفرینی امید با ارائه تسهیلات ارزان قیمت درصدد احیا اشتغال خسارت دیدگان است.

وی به مشکلات ناشی از قطع برق برای مردم اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد که در این برهه خاص مردم با مسئولان همراهی داشته باشند که از این شرایط سخت نیز عبور کنیم، ضمن اینکه نگرانی های مردم قابل درک است.
استاندار البرز عنوان کرد: شرکت توزیع برق استان برای قطع برق دستگاه هایی که مصرف برق آنها از خط قرمز تعیین شده عبور کند، تصمیم لازم را اتخاذ کند.

وی گفت: حدود 75 تا 80 درصد آب شرب استان از چاه ها تامین می شود که با توجه به این امر قطع برق مشکل آبرسانی را نیز اضافه می کند.

نجفی افزود: سال آینده برنامه ای جامع و منسجم در خصوص برای مدیریت آب و برق استان خواهیم داشت از این رو نیاز است که اکنون مردم مانند همیشه همراهی لازم را برای گذر از این مقطع حساس داشته باشند.

وی ادامه داد: آموزش یکی از ارکان اصلی مدیریت بحران است از این رو سند آموزش مدیریت بحران استان تهیه و تدوین شده است که به دستگاه های ابلاغ می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار