برگزاری نشست هم اندیشی پروژه ملی نماد به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد

نظرآباد (پانا) - نشست هم اندیشی پروژه ملی نماد با حضور نمایندگانی از قوه قضائیه، وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان های آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه و البرز به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی پروژه ملی نماد به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد

در این نشست که در محل اتاق شورای آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد، شهبازی سرور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوشامد به حاضرین، توضیح کوتاهی از فرآیند اجرای پروژه ملی نماد در سطح شهرستان نظرآباد ارائه داد.

در ادامه، تیموری و مرادی، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز، و کارشناسانی از دفتر نماد شهرستان نظرآباد،گزارشی از حوزه ی عملکرد خود در زمینه نماد، ارائه دادند.

در این نشست بر هم فکری و تبادل نظر بیش از پیش فعالان حوزه نماد در کل کشور،آسیب شناسی پروژه و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، ویرایش شیوه نامه نهایی پروژه،پرهیز از بخشی نگر و اهتمام به اجرای تمام ابعاد پروژه و دستیابی به الگوی واحد و قابل تعمیم به سراسر مدارس کشور تاکید شد.

سپس حاضرین از نزدیک از پایگاه های تابستانه تمشک، مستقر در شش مدرسه شهرستان، بازدید نمودند و با نحوه ی اجرای کار آشنا شدند.

در پایان این نشست یک روزه، مهمانان از تپه ازبکی شهرستان نظرآباد ـ که در زمره آثار باستانی کشور و محل کشف قدیمی ترین خشت دست ساز بشر،با قدمتی بیش از 9000 سال می باشد ـ بازدید کردند.

لازم به ذکر است شهرستان نظرآباد مجری پایلوت جامع کشوری طرح نماد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار