باحضور مسئولان استان قزوین

آیین کلنگ‌زنی مدرسه روستای آشنستان قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین کلنگ زنی مدرسه روستای آشنستان اظهار امیدواری کرد : این پروژه طی دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین کلنگ‌زنی مدرسه روستای آشنستان قزوین برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، این مراسم با حضور داود محمدی، رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، سیدعلی موسوی موینی، فرماندار شهرستان قزوین، مهندس جوانبخت، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس، محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 قزوین به همراه معاونان پشتیبانی و آموزش و پرورش و مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی شهرستان قزوین برگزار شد.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تجلیل از خیران مدرس‌ساز اظهار کرد: قریب به 60میلیارد تومان طی 5سال گذشته توسط خیران والامقام به امر نیک مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است که با جدیت تمام پیگیر تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار امیدواری کرد : این پروژه با تلاش و پیگیری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس طی دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه به عنوان سی و هشتمین پروژه مدرسه‌‌سازی طی سال تحصیلی 96-97 است که برای آغاز عملیات اجرایی آن کلنگ زنی می‌شود.

لازم به توضیح است این مدرسه 6کلاسه در زمینی به مساحت 650 متر مربع احداث می شود که 180میلیون تومان از هزینه‌های این پروژه را اهالی روستا، 100 میلیون تومان را خیر مدرسه‌ساز حاج محمود خامدا، پدر شهید محمدرضا خامدا، 20میلیون تومان را کمیته برنامه‌ریزی شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین تقبل کرده است و مابقی از اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار