با حضور معلمان و دانش آموزان فیلمساز قم

کارگاه آموزشی توجیهی فیلم رشد در قم برگزار شد

قم (پانا) - نخستین کارگاه آموزشی توجیهی فیلم رشد با حضور معلمان و دانش‌آموزان فیلمساز استان قم در مرکز تحقیقات فرهنگیان این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی توجیهی فیلم رشد در قم برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی توجیهی جشنواره بین المللی فیلم رشد به مدت سه روز و به همت گروه تحقیق و پژوهش معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات فرهنگیان قم برگزار شد.
«امیر ملاحسینی» مسئول گروه تحقیق و پژوهش طی سخنانی در این کارگاه با ابراز خرسندی از استقبال معلمان و دانش آموزان فیلمساز از برگزاری نخستین کارگاه فیلم در آموزش و پرورش قم اظهار داشت: هدف برگزاری این کارگاه آموزشی و توجیهی ایجاد همدلی و همراهی فیلمسازان جامعه آموزش و پرورش قم و کشف ظرفیت های هنری در زمینه تولید و ساخت فیلم کوتاه می باشد.
وی همچنین آماده سازی علاقمندان جهت شرکت در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رشد را دیگر هدف برگزاری کارگاه برشمرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تشکیل چنین کارگاهی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
«اکبر علی بابایی» رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به حضور پرتعداد هنرمندان فیلمساز در آموزش و پرورش استان، گزارش اجمالی از راهیابی فیلم های تولیدی معلمان و دانش آموزان قم در جشنواره های فرهنگی هنری و رشد به مرحله کشوری ارائه کرد.
در این کارگاه آموزشی توجیهی، «هادی صادقی» از معلمان فیلمساز استان قم نکاتی را پیرامون مباحث نرم افزاری و سخت افزاری ساخت فیلم کوتاه و اقتضائات فیلمسازی ویژه دانش‌آموزان و معلمان بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار