حضور منسجم دانش آموزان تشکیلاتی خراسان رضوی در اردوی ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی

مشهد(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی اظهار کرد: 70 دانش آموز منتخب تشکیلات پیشتازان خراسان رضوی در اردوی ملی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۸۴۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور منسجم دانش آموزان تشکیلاتی خراسان رضوی در  اردوی ملی  پیشتازان سازمان دانش آموزی

علی محمد یونسی در گفت و گو با پانا عنوان کرد: خراسان رضوی با شرکت 35 دانش آموز منتخب پیشتازان در قالب 5 تیم 7 نفره تخصصی به همراه 5 مربی(هر تیم یک مربی) و یک سرپرست جمعا 41 نفر در بخش اردوی پیشتازان پسر شرکت خواهند کرد. تیم خراسان رضوی در اردوی ملی دختران نیز به همین تعداد یعنی 35 دانش آموز دختر و 6 نفرسرپرست و مربی جمعا 41 نفر می باشد.

وی ادامه داد: رژه های ترکیبی/ صف جمع/ پیرامید، کمک های اولیه/امداد و نجات/اطفای حریق، مخابره/جهت یابی/نقشه خوانی ، فریاد های شادی/ دست های اردویی / بازی های بومی و محلی جدید و ساخت پروژه/چادرزنی/ اجاق های صحرایی، پنج تخصصی هستند که تیم های پیشتازان در آنها به فعالیت و رقابت خواهند پرداخت.

یونسی اظهار کرد: این تعداد دانش آموز از بین شرکت کنندگان در دو اردوی امسال پیشتازان که به تفکیک پسر و دختر از تاریخ 19 الی 21 تیرماه در اردوگاه گلمکان برگزار شده بود انتخاب شدند.
وی گفت: در اردوی گلمکان که با شعار "پیشتازان حریم رضوی؛ طلایه داران ادب و دینداری" برگزار شد، مدرسین در ایستگاه های مختلف تخصصی به ارزیابی تیم ها و افراد شرکت کننده به صورت گروهی و فردی پرداختند و نفرات برتر را به به سازمان دانش آموزی استان معرفی کردند. علاوه بر آن شاخص رشد کمی و کیفی سازمان های دانش آموزی نواحی، شهرستانها و مناطق در فعالیت ها و برنامه های مختلف در طول سال گذشته در انتخاب افراد و توزیع سهمیه دانش آموزان موثر بوده است.
مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی افزود: پیش اردوی دانش آموزان شرکت کننده در اردوی ملی تهران یک روز قبل از اعزام در محل سازمان دانش آموزی با حضور مدرسان برتر استان برگزار می شود..
وی با بیان اینکه تجهیزات گروهی و چادر های گروه پیشتازان اعزامی یک روز قبل از اردو با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تهران ارسال می شود، افزود: این اردو ها نقش مهم و موثری در ارائه آموزش مهارت های اجتماعی و زندگی داشته و دانش آموزان شرکت کننده می توانند در سال تحصیلی آتی در نقش یک مربی به هدایت سایر اعضای تشکیلاتی بپردازند.

یاد آور می شود اردوی ملی پیشتازان جمهوری اسلامی ایران از 10 الی 16 مرداد در بخش پیشتازان پسر و 2الی 7 شهریور در بخش پیشتازان دختر در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود. دانش آموزان خراسان رضوی با قطار به این اردو اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار