معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر

تیم فوتسال آموزشگاه شهید چمران برازجان در مسابقات کشوری نائب قهرمان شد

بوشهر (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از نائب قهرمانی تیم فوتسال آموزشگاه شهید چمران برازجان در مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتسال آموزشگاه شهید چمران برازجان در مسابقات کشوری نائب قهرمان شد

حسن قلندری گفت : 300 دانش‌آموز و 100 فرهنگی در قالب 36 تیم به صورت مدرسه قهرمان و کانون قهرمان از 10 تیر تا 10 شهریور به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

قلندری افزود : این مسابقات در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک برگزار می‌شود که امید داریم دانش‌آموزان استان در این مسابقات مقام‌های برتر را کسب کنند.

قلندری تصریح کرد: تیم فوتسال مدرسه شهید چمران برازجان به‌عنوان نماینده استان بوشهر در مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر متوسطه اول مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

قلندری گفت : تیم مدرسه شهید چمران در این مسابقات در مرحله گروهی با تیم های خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و شهرستان‌های تهران هم گروه بود که پس از برگزاری مسابقات این مرحله به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرد و در مرحله یک شانزدهم تیم زنجان، در مرحله یک هشتم تیم قزوین و در نیمه نهایی این مسابقات تیم دانش‌آموزان اردبیل را شکست داد و با راهیابی تیم استان بوشهر و کرمانشاه به فینال این مسابقات در روز هفتم مرداد به پایان رسید.

سی و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور در رشته فوتسال متوسطه اول پسران به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار