پلیس پایتخت هفت پرونده مفاسد اقتصادی را در اختیار گرفت

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انجام تحقیقات مقدماتی بر روی هفت پرونده مفاسد اقتصادی در حوزه خودرو، ارز و سکه خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پلیس پایتخت هفت پرونده مفاسد اقتصادی را در اختیار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع سرکلانتران، رؤسا و معاونان عملیات کلانتری‌های تهران در ستاد پلیس پیشگیری پایتخت، مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از وظایف مهم پلیس در ایجاد امنیت کسب و کار دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشمندی و اشرافیت کامل اقدامات مجرمانه مخلان اقتصادی را ناکام خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: تحقیقات از متهمان هفت پرونده مفاسد اقتصادی که در زمینه های خودرو، ارز و سکه اقدامات مجرمانه مرتکب شده اند تحت نظارت مقامات قضایی در پلیس تهران بزرگ در حال تکمیل است که یک نمونه آن واردات خودروهای لوکس است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: آنچه که در رسیدگی به این پرونده ها از نظر پلیس مهم است، سرعت عمل، هوشمندی و اقتداری است که ما در مقام ضابط در حال انجام تکلیف هستیم.

وی در ادامه از تلاش های مجاهدانه نیروهای کلانتری در برقراری نظم و امنیت محلات تشکر و تاکید کرد: تحول در کلانتری ها از برنامه های اصلی است که با آموزش و توانمند سازی عوامل آن به جهت افزایش رضایت مندی شهروندان تحقق می یابد که امروز شاهد آن هستیم.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: روحیه خدمت رسانی به شهروندان که فرصت مغتنمی برای حل مشکلات است باید در کلانتری ها تقویت و ماموریت ها باید بازدهی و اثربخشی داشته باشد که با همت و استفاده از ظرفیت های محلی تحقق می یابد.

وی در ادامه به افزایش کشف 22 درصدی جرائم از سوی کلانتری ها نسبت به سال گذشته اشاره و تاکید کرد: اجرای طرح های رعد که 12 مرحله آن تا به حال اجرا شده، نقش مهم در برقراری و تثبیت امنیت در محلات پایتخت داشته است که پی جویی انتظامی کلانتری ها جهت کشف و دستگیری متهمان در این طرح متبلور و در نهایت به افزایش احساس امنیت شهروندان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار