مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم بیان کرد:

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

قم (پانا)- حجت الاسلام و المسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در گفتگویی اعلام کرد: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا روز چهارشنبه 10 مردادماه تمدید شد.

کد مطلب: ۸۴۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

حجت الاسلام والمسلمین جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم و خانواده ها، فرصت طلایی دیگری به علاقمندان اهل بیت پیامبر به شرکت در این مسابقه داده شد تا مشتاقان کتاب و کتاب خوانی در کاروان کتاب خوانان رضوی نامشان ثبت شود.

وی افزود: این مسابقه به دو شیوه آنلاین و مکتوب و به صورت خانوادگی نیز برگزار می شود و پیشنهاد و تاکید ما شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی razavi.iranpl.ir است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم همچنین ابراز داشت: در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 7 عنوان کتاب در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده اند و همه طیف سلیقه ها در این جشنواره مورد توجه ویژه قرار است.

وی ابراز امیدواری کرد تا روز چهارشنبه 10 مرداد که مهلت این مسابقه تمدید شده ،شاهد مشارکت حداکثری شهروندان قمی که محب اهل بیت پیامبر(ص) و به خصوص شیفته ثامن الحجج(ع) هستند؛ باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار