مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

کیفیت امتحانات شهریورماه باید ارتقا یابد

کرمانشاه (پانا) - نشست هماهنگی برگزاری آزمون‌های شهریور ماه در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد

کد مطلب: ۸۴۱۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت امتحانات شهریورماه باید ارتقا یابد

با حضور مدیر و معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان، نشست هماهنگی برگزاری آزمون‌های شهریور ماه در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مجید یزدان پناه با اشاره به دیدگاه‌های علمی و بروز در خصوص اجرای درست آزمون به تاثیر شرایط فیزیکی و محیط برگزاری آزمون‌ها بر روایی و پایایی امتحانات گفت: شرایط فیزیکی از قبیل نور، وسایل سرمایشی و گرمایشی، از جمله فاکتورهای فیزیکی هستند که می‌توانند به صورت غیرمسقیم بر بازدهی دانش‌آموزان در امتحانات تاثیرگزار باشند.

وی با اشاره به لزوم پرداختن به نقاط ضعف و تحلیل دقیق مشکلات و تجزیه و تحلیل علمی نتایج امتحانات با توجه به پارامترهای سنجشی، خواستار تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی در حوزه‌ها و دوره‌های مختلف تحصیلی به منظور ارتقای کیفیت و نتایج امتحانات شد و مرکزیت‌دادن به حوزه‌های امتحانی و تامین امکانات مورد نیاز حوزه‌ها را یکی از کارهای خوب ستاد امتحانات در جهت کم کردن هزینه‌های غیرضروری بیان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان به حفظ نظم و هماهنگی و حراست حوزه‌های برگزاری آزمون تأکید کرد.

در ادامه ماشاءالله پروین معاون پژوهش و برنامه‌ریزی گزارشی از روند اجرای آزمون‌های شهریورماه بیان کرد و با توجه به اهمیت امکانات وسایل در برگزاری امتحانات، به خرید یکصد میلیون تومان وسایل برای تجهیز حوزه‌های اجرای آزمون‌ها اشاره نمود که با همت و تلاش‌های معاونت توسعه و پشتیبانی تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار