وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی: بازار ارز به ثبات می‌رسد

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید به مرور زمان با تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود، قطعا به تثبیت قیمت ارز خواهیم رسید.

کد مطلب: ۸۴۱۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی: بازار ارز به ثبات می‌رسد

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، علی ربیعی پس از پایان نشست جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به بررسی نوسان‌های قیمت ارز در این جلسه تصریح کرد: تصمیم‌های خوبی در زمینه نوسان‌های قیمت ارز گرفته شد؛ عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و چند دستگاه دیگر مطالعات خود را در این‌باره در جلسه مطرح کردند و برای جلسه آینده طرح جامع آن ارایه خواهد شد.

وی افزود: به مرور زمان با تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود قطعا به تثبیت قیمت ارز خواهیم رسید.

ربیعی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره آثار تحریم در ابعاد مختلف بحث شد خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین درباره اشتغال، حوزه کار، صنعت، کشاورزی و خدمات و تقدم و تاخرهای زمانی که بر این مسائل اثر خواهد داشت بحث شد.

وی گفت: موضوع دیگر بحث حمایت اجتماعی از معیشت مردم و در حقیقت محافظت از زندگی عمومی مردم و همچنین رفع آثار تحریم و اتفاق‌هایی است که در حوزه اقتصاد افتاده است.

ربیعی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه کاری انجام داده بود که به همراه سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارش‌هایی ارایه شد و پیش‌بینی کردیم که بر روی هر دهک چه تاثیری خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار